Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@06:35:51 GMT

تماشاخانه سنگلج تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۵۴۰۴

تماشاخانه سنگلج تعطیل است

نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی در تماشاخانه سنگلج از روز ۲۵ آبان تا پایان روز ۲۸ آبان به مناسبت ایام سوگواری اجرایی ندارند.

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه سنگلج از روز پنجشنبه 25 آبان تا پایان روز یکشنبه 28 آبان ماه همزمان با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است پس از این تعطیلات و از روز دوشنبه 29 آبان ماه نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به همراه نمایش «شال و انگشتر» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود که اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان

 مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این همایش به مدت یک هفته در اصفهان گفت: در ۶ فروردین ۱۴۰۳ فراخوان این همایش برای اهالی تئاتر استان اصفهان منتشر شد که ۳۲ گروه نمایشی آثار خود را به این فراخوان ارسال کردند.


رسول هنرمند افزود: از میان این آثار که با موضوع‌های هنر انقلاب و اصفهان ارسال شده بود در مجموع ۱۱ اثر برای اجرا انتخاب شدند و ۷ اثر در این هفته برای عموم اجرا می‌شود.


او گفت: این نمایش‌ها از امروز تا ۳۱ فروردین در مقابل خانه هنرمندان اصفهان (پارک ایثارگران)، حیاط عمارت تاریخی سعدی (گذرسعدی)، گلستان شهدای اصفهان و مجموعه فرهنگی عباسی واقع در خیابان آمادگاه در دو نوبت بعدازظهر به نمایش درخواهد آمد.


مدیرواحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایش‌ها در هفته هنرانقلاب اسلامی گفت: «عصر حجار» به کارگردانی حسین رفیعی، «رزمنده» به کارگردانی میکائیل ابراهیمی، «گمشده» به کارگردانی حسین اصفهانی، «رستاخیز ۱۴۴۵» به کارگردانی ابوالفضل شریفی، «گمشدگی» به کارگردانی ابوالفضل صادقی، «اشنوگل» به کارگردانی فرهاد قائمی فر و «غصه آب» به کارگردانی صفیه اشجع از جمله آثاری است که در این هفته به اجرا در می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی هفته هنر انقلاب در اصفهان
  • آغاز همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • اجرای نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» تا پایان فروردین در سنگلج
  • همایش تئاتر خیابانی «هفته هنر انقلاب» در اصفهان
  • آمار فروش نمایش‌های تالار هنر و سنگلج
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی