Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ابراز همدردی با حادثه دیدگان زمین لرزه اخیر در استان کرمانشاه گفت: استان ایلام آماده خدمت رسانی به زلزله زدگان این استان است و تاکنون نیز مردم ایلام در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاه پیشگام بوده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان ایلام اظهار کرد: زلزله هولناک روزهای گذشته در استان کرمانشاه که موجب خسارات فراوان و جان باختان شماری از مردم شهرستان های مختلف این استان شد، تاثر و اندوه فراوان را برای ملت ایران به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حادثه شیرینی بزرگ حماسه اربعین حسینی را بر کام مردم ایران تلخ کرد، استان ایلام به عنوان استان همسایه کرمانشاه آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام کرده و‌ در این زمینه همه باید برای کار امداد رسانی بسیج شوند تا التیامی بر دل مردم این مناطق باشد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: همه استان های همجوار برای کمک رسانی و ارائه خدمات به زلزله زدگان استان کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری نیز از مردم خواسته اند به کمک زلزله زدگان این مناطق بشتابند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مسئولان استانی در برگزاری آیین بزرگ اربعین حسینی، گفت: در اربعین امسال همه سنگ تمام گذاشتند، کار و مدیریت جهادی در اربعین امسال بی نظیر بود.
وی یادآور شد: کوچکترین حادثه ای در اربعین امسال رخ نداد، وقوع حوادث جاده ای هم با توجه به موج میلیونی زائران در این مسیر طبیعی است اگر چه کمترین حوادث را در این ایام داشته ایم.
امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی هدیه الهی برای مردم ایلام است، گفت: حماسه ای که مردم در این مدت خلق کرده مدال افتخاری بر سینه مردم این استان است.
زلزله شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان کرمانشاه که در بیشتر استان های منطقه غرب کشور احساس شد تاکنون بیش از 430 کشته و 6 هزار و 700 مجروح داشته است.
این حادثه در ایلام 64 مصدوم و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه امدادرسانی در پنج شهرستان و منطقه این استان از ۸۳ سورت پرواز برای کمک‌رسانی به ۶ هزار و ۳۷۷ خانواده درگیر سیل در بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی با اشاره به ادامه امدادرسانی در پنج شهرستان و منطقه این استان از 83 سورت پرواز برای کمک‌رسانی به 6 هزار و 377 خانواده درگیر سیل در بلوچستان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در حال حاضر بارگیری اقلام زیستی و حیاتی برای کمک‎‌رسانی به پنج شهرستان و منطقه، از جمله شهرستان‌های دشتیاری، نیک‎شهر، کنارک و زرآباد در حال انجام است. در این مدت 105 تیم عملیاتی، جهت ارزیابی و کمک‌رسانی به 159 روستای درگیر سیل و آب‎گرفتگی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگرانی از استان‌های فارس، یزد و کرمان در عملیات امدادرسانی این استان شرکت کردند، افزود: اقلام زیستی در بین 6 هزار و 377 خانواده درگیر از سیل و آب‏گرفتگی توزیع شده است.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در مناطق درگیر سیلاب، ادامه داد: امدادرسانی در مناطق آسیب ‎دیده با خودروهای عملیاتی و قایق‎ ادامه دارد؛ در مناطق سخت‌گذر هم، 83 سورت پرواز برای امدادرسانی به افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق
  • شگرد جدید دشمن در بحث عفاف و حجاب در استان ایلام
  • نهادینه شدن فرهنگ کار مهمترین نیاز استان ایلام در حوزه اشتغال است