Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@07:10:37 GMT

آب دو شهر "سرپل ذهاب" و "قصرشیرین" وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۶۱۲۹

آب دو شهر 'سرپل ذهاب' و 'قصرشیرین' وصل شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: منابع تولید آب در شهرهای «قصر شیرین» و «سرپل ذهاب» راه اندازی و آب وارد شبکه های آبرسانی این دو شهر شده است؛ در «گیلانغرب» نیز تصفیه خانه ها در حال نصب هستند و تا عصر امروز آب وارد شبکه این شهر خواهد شد.

«علیرضا تخت شاهی» در گفت وگو با ایرنا اضافه کرد: منابع تامین آب شهرهای «قصر شیرین» و «سرپل ذهاب» راه اندازی و آب وارد شبکه شده است اما در «سرپل ذهاب» به دلیل شکستگی هایی که در شبکه وجود دارد، هنوز پایداری تثبیت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اکنون پنج اکیپ تعمیرات در شهر «سرپل ذهاب»، مشغول ترمیم شکستگی ها هستند، گفت: با ورود آب به شبکه، اکیپ های تعمیراتی، آب را همراهی می کنند تا در هر نقطه که شاهد شکستگی باشند، به طور موقت آب آن منطقه را قطع و شکستگی ها را ترمیم کنند و دوباره این روند را ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: در «گیلانغرب» مشکل اصلی «کدورت آب» است که با نصب دستگاه های تصفیه، تا عصر امروز مشکل منابع تولید آب در این شهر نیز برطرف خواهد شد.

تخت شاهی اضافه کرد: شبکه آبرسانی سه شهر «قصر شیرین»، «سرپل ذهاب» و «گیلانغرب» تا عصر امروز به پایداری کامل خواهد رسید.

** توزیع 700 هزار بطری آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه ادامه داد: برای تامین آب شرب مردم این مناطق، تا امروز 700 هزار بطری آب بین مردم توزیع شده است و آب معدنی مورد نیاز، به صورت مداوم و منظم از دیگر استان های کشور وارد می شود.

وی اضافه کرد: همچنین سه دستگاه بسته بندی در سرپل ذهاب، یک دستگاه در گیلانغرب و 2 دستگاه در کرمانشاه در حال تولید آب بسته بندی هستند که اکنون کل آب مورد نیاز این بخش نیز دپو (انبار) شده است.

تخت شاهی گفت: علاوه بر توزیع آب معدنی و آب بسته بندی، تانکرهای آبرسانی در نقاط تجمع مردم مثلا پارک ها، به مردم خدمات رسانی می کنند.

منبع: ایرنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب