Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:28:49 GMT

آقايان فرق دعا را با جادوگري نمي‌دانند!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۶۱۹۸

آقايان فرق دعا را با جادوگري نمي‌دانند!

خبرگزاري آريا - مديرعامل باشگاه سياه جامگان اعلام کرد هرگز با جادوگران ارتباط نداشته و کاغذهايي که در جيب يکي از افراد پيدا کرده اند، ذکر و دعا بوده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، در برنامه شب گذشته نود صحبت هايي درباره باشگاه سياه جامگان و ارتباط مديرعامل اين باشگاه با جادوگران مطرح شد. در نهايت هم عبدالله سمامي عضو کميته اخلاق روي خط برنامه آمد و از محروميت علي عباسي خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي عباسي، مديرعامل سياه جامگان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتهاماتي که به خودش زده شد، توضيحاتي را ارائه کرد که ماحصل آن را در ادامه مي خوانيد:
واقعيتش اين است که من شب گذشته خواب بودم و برنامه نود را نديدم. صبح اما متوجه شدم يک آقاي جادوگر صحبت هايي انجام داده و بعد هم عضو کميته اخلاق گفته مرا محروم کرده است.
چگونه به معلوم الحال تريبون مي دهند
آن آقاي جادوگر که درباره من صحبت کرده را ترجيح مي دهم به حرف هايش پاسخي ندهم. اگر قرار به جواب دادن باشد ابتدا بايد يوآخيم لو بيايد و حرف بزند. چون اين آقا ادعا کرده آلمان توسط او به قهرماني جهان رسيده است. اما برايم جالب است که چطور تلويزيون به يک فرد معلوم الحال تريبون مي دهد تا اين حرف ها را بزند؟ من 10 نفر از اين دست آدمها مي شناسم که مي توانند عليه فردوسي پور حرف بزنند. اين رفتار درست نبود.
به جادوگر گفتم تو شياد هستي
در نهايت اتفاقات برنامه نود به اينجا ختم شد که آقايي به اسم سمامي بيايد و بگويد مديرعامل سياه جامگان را محروم کرده ايم. آقايي که مي گفتند جادوگر است و با او در ارتباط هستم، صد بار به من زنگ زد و پيامک داد؛ اما جوابش را ندادم. او حتي يک بار با عنوان ناشناس زنگ زد که جواب دادم و بحثمان شد. به او گفتم تو شياد هستي.
ماجراي حضور آن فرد در ورزشگاه
موضوع ما بحث دعا وذکر گفتن بود که در پرونده کميته اخلاق اين موضوع ذکر شده است. من در فدراسيون توضيح دادم و از خودم دفاع کردم. واقعيت اين بود که يک آدمي به واسطه ارتباطش با يکي از عوامل باشگاه ما در جريان بازي ايستاده بود و ذکر مي گفت. عوامل حراست ورزشگاه او را به سکوها بردند و در جيبش کاغذي پيدا کردند که روي آن ذکر نوشته بود. مثلا اينکه 19 بار بسم الله الرحمن رحيم بگويد و يا چند بار يا فاتح و يا فتاح را بر زبان بياورد. آيا اين جادوگري و رمالي است؟ اينها ذکرهايي است که ما در زندگي روزانه از آن استفاده مي کنيم و از آن مدد مي گيريم.
فرق دعا و جادوگري را تشخيص نمي دهند
زندگي با اين اذکار آميخته شده؛ اما آقايان مي گفتند چون اين ذکرها تعداد دارد، مصداق جادوگري است. پاسخ من اين بود که مگر مي توانيم علم اعداد را از قرآن حذف کنيم؟ هرچيزي قاعده و قانوني دارد؟ در هر خانه اي يک قرآن و مفاتيح الجنان وجود دارد. ما نبايد اين را به حساب جادوگري بگذاريم. متاسفانه دوستان در کميته اخلاق فرق دعا را با جادوگري تشخيص نمي دهند. شايد هم خودشان اهل دعا نيستند که من توصيه مي کنم با اين مسائل آشنا شوند.
تاج گفته بود خودم ماجرا را فيصله مي دهم
در چند ماه گذشته آقاي تاج به من گفته بودند مصاحبه نکنم تا خودش موضوع را حل کند. قرار بود حرفي هم نزنم؛ اما حالا که عضو کميته اخلاق حرف زده، مجبور به توضيح دادن شدم. آقايان از اينکه به من به حکم اعتراض کردم، ناراحت هستند. متاسفانه آقايان قدرت عجيبي پيدا کرده اند؛ اما اميدوارم در درگاه خداوند که هيچ نفوذ و قدرتي سازگار نيست جوابي براي حرف هايشان داشته باشند.
تا آخر موضوع را پيگيري مي کنم
من پاي اعتقاداتم ايستاده ام. قطعا چنين کارهايي انجام نداده ام و يکي از عوامل باشگاه انجام داده که به خاطر حمايت از او وسط آمدم. من اجازه نمي دهم اعتقادم ضربه بخورد و تا آخر موضوع را پيگيري مي کنم تا به نتيجه برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک

سرپرست مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تخصیص ۳ میلیارد تومان برای نوسازی، تجهیز، تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزیره خارک، حسین احمدی صبح امروز در نشست بررسی ساخت پلاژ در جزیره خارک با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم شرکت پایانه‌های نفتی توسعه زیرساخت‌ها در خارک بر اساس مطالبات مردم است اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، ورزشی، تفریحی و بهداشتی درمانی طراحی شده است.

وی در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ادامه داد: در تلاش هستیم با اجرای یک برنامه زمانبندی دقیق پروژه تعمیرات اساسی پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان را به نتیجه برسانیم و همچنین استقرار تیم‌های نجات غریق در پلاژ را مورد تأکید قرار داد و افزود: در پلاژهای شنا تیم‌های نجات غریق با تجربه و توانمند تعیین شده تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری کند موضوعی که موجب ایجاد فضایی امن و مطمئن برای ثبت لحظاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش خواهد شد.

احمدی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم برای تعمیر، نوسازی، تجهیز و ساخت 2 پلاژ برای خانم‌ها و آقایان در خارک گفت: طبق برآوردهای انجام شده، اجرای پروژه 2 پروژه پلاژ بانوان و آقایان در مدت زمان شش ماه و 3 میلیارد تومان تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند