Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 04:00 دوشنبه مورخه 1396/08/22، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان شریعتی – خیابان هدیه به کلانتری 101 تجریش اعلام شد.


با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مردی 45 ساله به هویت مشخص که از ناحیه گوش دچار خونریزی شدید شده، فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان صحنه درگیری در اظهارات اولیه عنوان داشتند که دو خانم جوان را دیده اند که مقتول را به زمین هل داده و پس از آن با یک دستگاه خودرو پژو 207 سفید رنگ از محل متواری شدند.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاهد صحنه درگیری:

یکی از شاهدان صحنه درگیری در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 03:50 مورخه 1396/08/22 با صدای درگیری بیدار شدم؛ از پنجره منزل که بیرون را نگاه کردم، متوجه ی صحنه درگیری دو خانم با آقایی شدم که دو نفری در حال کتک زدن وی بودند؛ یکی از این دو خانم مقتول را هل داد که مقتول روی زمین افتاد؛ در ادامه این دو نفر سوار یک دستگاه خودرو 207 سفیدرنگ شده و از محل متواری شدند.

دستگیری پسرهای دختر نما:

همزمان با آغاز تحقیقات، شاهد دیگری که دو خانم متواری شده را برای دومین بار در صحنه جنایت مشاهده کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دو خانمی که سوار بر خودرو پژو 207 از محل متواری شده بودند را زمانی که اورژانس به محل رسیده بود، سوار بر خودرو 207 مشاهده کردم که مجددا به محل درگیری برگشته بودند؛ این دو نفر با مشاهده ماشین اورژانس به سرعت از محل متواری شدند اما من در همان لحظه کوتاه توانستم قسمتی از شماره پلاک خودرو آنها را به خاطر بسپارم.

با اطلاعات بدست آمده از شماره پلاک خودرو دو خانم متواری شده از صحنه، کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک خودرو پژو 207 در منطقه پاسداران کردند؛ بلافاصله کارآگاهان به این محل مراجعه و در ساعت 14:00 مورخه 1396/08/22 اقدام به دستگیری دو خانم به نام‌های مرجان (28 ساله) و میترا (21 ساله) کردند که در همان لحظه دستگیری مشخص شد این دو نفر دو جنسیتی هستند.

اعترافات متهمان:

مرجان و میترا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ صراحتا به درگیری با مقتول و همچنین ضرب و شتم وی با ضربات قفل فرمان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با دستور بازپرس محترم پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند و تحقیقات از متهمان همچنان در اداره دهم پلیس آگاهی در حال انجام است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد روز جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدودا ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنان را رقم زده‌ است. کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین‌ مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان موردنظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است. کارآگاهان در نخسین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ  کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مردجنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم