Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان گفت: ۲۰۰ کارتن تخم‌مرغ توسط اتحادیه اصفهان تأمین شده و تا فردا در اختیار هموطنان زلزله‌زده در کرمانشاه قرار می‌گیرد.

سیدشهاب‌الدین افضل در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه به غیر از تخم‌مرغ، کنسرو ماهی و لوبیا و پتو نیز برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی توسط شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان تأمین شده است، اظهار داشت: ارزش اقلام جمع‌آوری شده 20 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر برای تحویل این میزان تخم‌مرغ، کنسرو و پتو هماهنگی‌های لازم را با هلال‌احمر استان اصفهان انجام داده‌ایم و تمام این اقلام فردا به دست هموطنان در کرمانشاه خواهد رسید.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار و مادر استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های هلال‌احمر در زمان حوادث غیرمترقبه، گفت: عملیات امدادرسانی این سازمان در رخدادهای طبیعی زلزله، سیل و غیره مطلوب است، اما در مبادی دریافت‌کننده به دلیل نبود نیروهای انسانی و تدارکات اندکی ضعف دارند.

وی افزود: چنانچه قسمتی از چنین فعالیت‌هایی را کارگذاری هلال‌احمر معرفی می‌کرد تا خود ما تامین نقدینگی می‌کردیم بسیاری از اقدامات سریع‌تر اجرایی می‌شد، البته چنین شرایطی در سطح کشور است و فقط مختص به هلال‌احمر استان اصفهان نیست.

انتهای پیام/

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل دو دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به سه باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 747314

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان