Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت رزمندگان اسلام، ویژه‌برنامه خود را در شب‌های پایانی ماه صفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در روزهای پایانی ماه صفر قرار داریم، در همین راستا بسیاری از هیئات و مساجد و حسینیه‌های سطح کشور اقدام به برپایی محفل عزاداری و یاد اهل بیت(ع) می‌کنند.

هیئت رزمندگان اسلام نیز با توجه به نزدیک بودن سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ویژه‌برنامه‌های خود را در شب‌های پایانی ماه صفر اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از پنجشنبه بیست و هفتم ماه صفر مصادف با شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز می‌شود و جمعه و شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه شب؛ 27 صفر مصادف با شب شهادت امام حسن (ع) حجت‌الاسلام «مقدسی نیا» سخنرانی و «محسن طاهری» به مداحی و روضه خوانی می پردازد.

جمعه شب؛ 26 آبان و 28 صفر نیز حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران و «محسن طاهری» و شب آخر یعنی شنبه شب حجت‌الاسلام «مقدسی نیا» و «ابوذر بیوکافی» به ترتیب به سخنرانی و مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی می‌پردازند.

گفتنی است این برنامه‌ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 19 در فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی، نرسیده به تقاطع کارگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

R1410/P1439/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی