Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم استان های زلزله زده که دارای برگ آماده به خدمت به تاریح آبان ماه سال جاری می باشند ، در صورت تمایل می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند. آفتاب‌‌نیوز : سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 96/8/23  استان های کرمانشاه و ایلام که با توجه به وقوع زلزله اخیر و به تبع آن مشکلات و مصیبت های وارد شده به برخی از خانواده های آنان ، شرایط اعزام به خدمت را ندارند ، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت سه ماه تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است؛ این دسته از مشمولان می بایست برای بهره مندی از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت ، به وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.
گفتنی است: معاونت های وظیفه عمومی استان های مذکور موظفند ضمن هماهنگی با شهرستان های آسیب دیده ، فهرست اسامی این قبیل از مشمولان را برای اقدامات بعدی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال کنند.
براساس گزارش سایت پلیس، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • تمدید ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری