Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوضاع جوی در مناطق غربی کشور تا روز شنبه آینده پایدار است و نوسان دمایی قابل توجه نیست، کمترین دما برای مناطق مرتفع زلزله‌زده استان کرمانشاه، در صبح چهارشنبه بین (۱-) تا (۵) درجه نوسان دارد. آفتاب‌‌نیوز : براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی‌، ‌امروز در نوار شرقی کشور وزش باد و در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده ‌جو پایدار خواهد بود که پیامد آن افزایش آلاینده جوی درشهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز پنج‌شنبه با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد. ‌
در مناطق غربی کشور تا روز شنبه هفته آینده جو پایدار است و نوسان دمایی قابل توجه نیست، ولی از روز یکشنبه در این مناطق بارندگی و وزش باد پیش بینی می‌شود و کمترین دما برای مناطق مرتفع زلزله‌زده استان کرمانشاه، در صبح چهارشنبه نوسانی حدود منفی یک تا 5 درجه، صبح پنج‌شنبه نوسانی بین منفی یک تا 6 درجه و صبح جمعه نوسانی بین منفی یک تا 6 درجه خواهد داشت.
روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
‌آسمان کرمانشاه در دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 21 و یک درجه خواهد بود.
به گزارش فارس، ‌آسمان تهران‌ در دو روز آینده صاف همراه با غبار محلی‌ پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 20 آبان‌ماه سال جاری 10 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 12.5 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری تا این تاریخ 80 درصد بارش سال گذشته است.
بیشترین میزبان بارش در هفته هفتم سال زراعی متعلق به منطقه کیاشهر استان گیلان به میزان 113 میلی‌متر بوده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در کرمان/ تداوم ناپایداری‌های جوی کرمان تا پایان هفته

بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، از امروز تا پایان هفته جاری در اکثر مناطق استان شاهد ناپایداری‌های جوی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان و هشدار هواشناسی سطح زرد، از امروز تا پایان هفته جاری استان کرمان شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار و باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تند بادهای لحظه‌ای در استان خواهد بود.

بیشینه بارش‌ها طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه غربی، شمال، مرکز و برخی از مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود؛ لذا آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

این سامانه جوی از روز شنبه اول اردیبهشت آغاز شده و پنج‌شنبه ششم اردیبهشت پایان خواهد یافت و نیمه غربی و شمال و جنوب استان شهرستان‌های کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهداد، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، قلعه‌گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله‌زار، ماهان و منوجان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اثر مخاطره این سامانه، بارش رگباری باران، احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، وزش تندباد لحظه‌ای و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد و خیزش گرد و خاک، احتمال برخورد صاعقه اعلام شده است. پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

کد خبر 746257

دیگر خبرها

  • هشدار سیل در کرمان/ تداوم ناپایداری‌های جوی کرمان تا پایان هفته
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۱ اردیبهشت
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین