Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: به همت یکی از خیران نیکوکار ۳ خاور اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از گنبدکاووس اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, اصغر نودهی, ظهر امروز, در جلسه هماهنگی جمع‌آوری اقلام مورد نیاز زلزله زدگان در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: به همت خیر نیکوکار شهرستان, محمد شهرکی, 3 خاور اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده, شامل پتو, کنسرو جات, آب معدنی و دیگر اقلام مورد نیاز به ارزش 300 میلیون ریال ,امروز ساعت 3 بعدازظهر اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صبح روز بعد از حادثه زلزله, خیران شهرستان منجمله آقای شهرکی اعلام آمادگی کردند و وی همه اقلام مورد نیاز اولیه را برای ارسال آماده کردند که ما منتظر صدور مجوز برای اعزام این اقلام بودیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس افزود: تاکید ما این است که کالاها و اجناسی مانند پتو, نو باشد و ما بتوانیم در اسرع وقت اقلام مورد نیاز را تهیه و آماده کرده و به مناطق زلزله زده ارسال کنیم.

نودهی تصریح کرد: شماره حساب 99999 آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم استان گلستان است و ما معتقدیم با توجه به بعد مسافت, مردم تا حد الامکان, کمک‌های خود را نقدی تحویل دهند تا اقلام مورد نیاز از استان‌های همجوار آذربایجان خریداری و از فاسد شدن احتمالی آن جلوگیری شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: نیروهای امدادی, فنی, پزشکان و پرستاران زیادی در جمعیت هلال احمر ثبت‌نام کردند و در صورت نیاز, این افراد به مناطق مورد نظر اعزام خواهند شد.

نودهی گفت: یکی از نانوایان شهرستان گنبدکاووس, سید محمد علوی اعلام کردند که روزانه 15 هزار قرص نان لواش را با هزینه شخصی خود پخت و بسته‌بندی کرده و تا زمانی که نیاز مناطق زلزله‌زده ایجاب کند, انجام دهد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: با مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس رایزنی شده تا 500 تخته پتو موکب حضرت یحیی ابن زید(ع) در مسیر برگشت به مردم زلزله‌زده آذربایجان اهدا شود و اگر از اقلام مصرفی مانند آب معدنی که فاسد نمی‌شود, مواردی باقیمانده, برای مصرف به این مناطق اهدا شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: چنین زلزله‌ای با این قدرت, در مناطقی مانند, گنبدکاووس اتفاق می‌افتاد, ایجاد خسارت بیش از حد داشت و در این جلسه مصوب شد تا نظام مهندسی و مسئولان فنی ساختمان از این مناطق بازدید کرده و موارد استحکام و غیره را در ساخت و سازهای آتی داشته باشند تا در حوادث طبیعی بتوانیم کاهش خسارت را داشته باشیم.

کریمی تصریح کرد: بنیاد مسکن برای استحکام روستاها و نوسازی آنها, وام و تسهیلات 18 و 20 میلیون تومانی پرداخت میکند و نیاز است بانک‌ها برای کاهش خسارت در زمان حوادث طبیعی, همکاری بیشتری در زمینه ضامن و پرداخت آن داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: همه موارد جمع‌آوری کمک‌ها با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان و فرمانداری صورت گیرد تا در ارسال اقلام مشکلاتی ایجاد نشود.

کریمی گفت: این حادثه قلب همه هموطنان را دردناک کرد و شهرستان گنبدکاووس, از همه امکانات و تجهیزلت برای کمک به مردم این مناطق استفاده خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: 2 چادر در میدان مرکزی و اداره جمعیت هلال احمر گنبدکاووس آماده دریافت کمک‌های مردمی است و سعی ما این است تا مانند زلزله ورزقان بتوانیم مدرسه و یا درمانگاهی را بصورت ماندگار احداث کنیم.

انتهای پیام/

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از راه‌اندازی اولین مرکز ترس از زایمان «توکو فوبیا» کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا یکشنبه _ بیست و ششم فروردین _ در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی اولین مرکز ترس از زایمان «توکو فوبیا» کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

وی بیشترین علت تمایل مادران به سزارین را به علت ترس از درد زایمان طبیعی عنوان کرد و افزود: ترس از بارداری و زایمان، توکوفوبیا می‌گویند، ممکن است زنانی که در این رابطه ترس دارند، علی‌رغم علاقه‌ای که به بچه‌دار شدن دارند، از باردار شدن امتناع کنند یا در صورت وقوع بارداری سزارین را به زایمان طبیعی ترجیح دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، خاطرنشان کرد: به‌زودی مرکز توکوفوبیا در بخشی از ساختمان کلینیک تخصصی مادر و کودک منزه شهر کرمانشاه با همکاری معاونت بهداشت درمان، گروه سلامت باروری دانشکده پرستاری مامایی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این مرکز از مادرانی پذیرش می‌شوند که بدون علت پزشکی خواهان زایمان به روش سزارین بوده و یا دارای ترس از زایمان (متوسط به بالا) هستند و از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بهداشتی ارجاع شده‌اند.

کد خبر 744525

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • نخستین اهدای عضو سال‌جاری کرمانشاه جان ۳ بیمار را نجات داد
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • جشن مردمی شهرستان گنبدکاووس در حمایت از تنبیه رژیم غاصب