Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه موسيقي «تَرنگ» به سرپرستي «برزو اميري» و خوانندگي «نورالدين بزله»، در «تالار انديشه حوزه هنري» تهران به صحنه مي‌رود. اين گروه براي ابراز همدردي با جان‌باختگان زلزله‌ي غرب کشور، قطعاتي ويژه را اجرا مي‌کند و بخشي از عوايد کنسرت هم به زلزله‌زدگان کرمانشاه تعلق خواهد گرفت.
در اين برنامه که به تهيه‌کنندگي «مجيد فلاح‌پور» برگزار مي‌شود، نورالدين بزله (خواننده)، سجاد سقايي (عود)، کاوه کلهرنيا (ديوان)، مجيد عليزاده (تمبک)، علي بشردوست (سنتور)، پيام اميرباهنر (تار)، ميلاد داول (دف و دهل)، محسن کيهان نژاد (بالابان و سرنا)، ميترا زلفي (قيچک باس) و آسيه احمدي (دف و دهل) گروه «ترنگ» را تشکيل مي‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«برزو اميري» درباره‌ي اين برنامه مي‌گويد:«اين اولين باري نيست که کُرد غمناک مي‌شود. در طول دوران، هزاران هزار بار غم و ناداوري‌ها بر دوش اين قوم اصيل آوار شده؛ اما هيچ‌گاه نتوانسته خمي به ابروي آن بياورد. اين مصيبت نيز از مانند تمام مصيبت‌هاي گذشته مي‌گذرد و اميدوارم آخرين باري باشد که کُرد غمناک مي‌شود.»
اين هنرمند در پايان با اشاره به وظيفه هنرمندان براي کمک به زلزله زدگان گفت: «بخشي از عوايد اين کنسرت به زلزله زدگان تعلق خواهد گرفت، همچنين حاضران در کنسرت‌ نيز در صورت تمايل مي‌توانند کمک‌هاي نقدي خود را به زلزله زدگان کرمانشاه در محل‌هاي منظور شده، اهدا کنند تا با نظارت نهادهاي مربوطه به دست اين عزيزان غم ديده برسد.»
اميري که سرپرستي گروه «ترنگ» را به عهده دارد، به عنوان نوازنده کمانچه نيز در اين کنسرت به هنرنمايي مي‌پردازد. همچنين مديريت اجرايي اين برنامه را «آيدا اميري مقدم» به عهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس

با استناد به دستورالعمل ابلاغی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس ستاد انتخابات رسانه ملی با حضور اعضای هیأت بررسی تبلیغات آیین قرعه‌کشی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سیدصداقت‌الله موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در توضیح برنامه صدا و سیما برای معرفی نامزد‌های دور دوم انتخابات، اظهار کرد: بعد از قرعه‌کشی نتایج زمان‌بندی ضبط و پخش برنامه‌ها به اطلاع نامزد‌ها رسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره چهار نامزد برای کسب ۲ کرسی به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته و با هم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص زمان پخش ویدئو‌های انتخاباتی در سیمای استان، گفت: پخش ویدئو‌های از امروز در ساعت‌های ۹، ۹ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۱ و ۳۰ دقیقه به مدت ۷ روز تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی با اشاره به ضبط سه مناظره از این چهار نامزد، تصریح کرد: این مناظره‌ها در روز‌های سیزدهم، پانزدهم و هفدهم اردیبهشت‌ماه پخش و تکرار آن در همین ساعت در روز‌های مقابل آن انجام می‌شود.

وی در توضیح برنامه‌های نامزد‌ها در بخش صدا، خاطرنشان کرد: بخش فایل‌های صوتی تبلیغات از امروز و در ساعت‌های ۹، ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد پخش فایل‌های صوتی مناظره چهار نامزد در ساعت ۱۵ تا ۱۶ انجام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی