Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از انتقال 150 تن کالای ضروری و مورد نیاز اولیه مردم به مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از ستاد اجرایی، محمد مخبر در حاشیه نشست طرح برکت امداد رسان ضمن اشاره به تشکیل کارگروه بحران حوادث غیرمترقبه از ساعات اولیه صبح امروز افزود: ییش از 150 تن کالای ضروری که شامل 16 تریلی آب معدنی، یکصدهزار تن کنسرو ماهی، 20 تن خرما، تامین و انتقال 10 هزار تخته پتو و بالش، 1000 عدد چراغهای والور خوراک پزی و گرمایشی در حال انتقال به مناطق زلزله زده غرب کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: به همین منظور با برنامه ریزی جهت اعزام تیم پشتیبانی امداد رسانی در قالب 100 گروه جهادی، تامین نیازهای معیشتی و نیازهای درمانی در راستای تسریع در کمک رسانی و خدمت رسانی به مردم زلزله زده انجام پذیرفت.
وی خاطر نشان کرد: ضمن تامین کادر پزشکی مجرب و درمانگاههای سیار نسبت به اعزام داروهای مورد نیاز در قالب 5 کامیون دارو حامل انواع سرم، آنتی بیوتیک ها و آلویین برای مصرف اور‍ژانس اقدام شده است.
مخبر در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه ی حادثه دیدگان و عرض تسلیت برای بازماندگان کشته شدگان این حادثه ناگوار گفت: این ستاد نسبت به تامین کلیه ی نیازهای مردم عزیز این مناطق اهتمام ویژه دارد که به همین منظور نیز صبح فردا یک هواپیمای باربری از کمکهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که حاوی بیش از 50تن پوشاک و دیگر وسایل مورد نیاز مردم این مناطق در فرودگاه کرمانشاه به زمین خواهد نشست.
اجتمام**1933** 1418
تنظیم: بهروز سلطانیان ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد

ایسنا/یزد جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد از ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ساعت تا پایان روز ۱۳ فروردین خبر داد.

«محمدجواد ابوالحسینی» در حاشیه پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) تا پایان روز دوشنبه هفته آینده (۱۳ فروردین) تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی دو شهرستان‌ تفت و مهریز ممنوع شد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به این که بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محورهای تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد خون‌های اهدایی «فیلتر» می‌شوند
  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است