Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه هنوز مشخص نیست و این امر نیاز به بررسی بیشتری دارد.

رییس اداره روابط عمومی آموزش پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده گفت: با توجه به اینکه هنوز میزان تخریب بخش‌های غربی استان از جمله شهرستان سرپل ذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی هنوز به صورت کامل مشخص نیست بنابراین زمان بازگشایی مدارس نیز قابل پیش بینی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پارساپور خاطرنشان کرد: موضوع بازگشایی مدارس در حال پیگیری است و ان شاء الله روز شنبه اعلام خواهیم کرد. ما در نظر داریم دانش آموزان را به مدارسی که استحکام بیشتری دارند منتقل کنیم تا از تحصیل عقب نمانند و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد و خوشبختانه مشکل کمبود معلم نیز نداریم.

وی با بیان اینکه 23 نفر دانش آموز و فرهنگی فوت شدند اعلام کرد: متاسفانه 21 دانش آموز و 2 فرهنگی فوت شدند که از منطقه گهواره 2 نفر، از روستاهای دالاهو 5 نفر، سر پل ذهاب 13 نفر و ثلاث باباجانی 1 نفر دانش آموز و 2 فرهنگی از سرپل ذهاب بودند. هم چنین 1100 مصدوم در حوزه دانش آموزی و فرهنگی داشتیم که حال تمام مصدومین خوب است و مرخص شدند.

وی در پایان از تمامی فرهنگیان بابت جمع آوری کمکهای مردمی تشکر و خاطرنشان کرد: اداره‌های آموزش و پرورش چادرهایی را در مناطق زلزله زده برپا کردند و با اعلام شماره حساب انجمن اولیا و مربیان به جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی پرداختند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که از 7 اکتبر 2023 تاکنون 5 هزار و 881 دانش آموز در غزه و کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده و 9 هزار و 899 دانش‌آموز دیگر مجروح شده‌اند.
 
این وزارتخانه افزود: «5 هزار و 826 دانش‌آموز در غزه به شهادت رسیده و 9 هزار و 572 نفر دیگر زخمی شده‌اند، در حالی که در کرانه باختری اشغالی 55 دانش‌آموز شهید و 329 نفر زخمی شده‌اند. 103 نفر دیگر نیز در کرانه باختری بازداشت شدند.»
 
وزارت آموزش و پرورش فلسطین همچنین گفت که 264 معلم و مدیر در غزه شهید و 960 نفر مجروح شده‌اند. شش نفر دیگر نیز زخمی و بیش از 73 نفر در کرانه باختری اشغالی دستگیر شده‌اند.
 
در همین حال وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 34 هزار و 414 شهید و 74 هزار و 787 مجروح رسیده است.
 

دیگر خبرها

  • شرکت ۶ هزار دانش‌آموز کردستانی در جشنواره سفیران سلامت
  • چند توصیه کنکوری برای دانش‌آموزان روزه‌دار
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در هرمزگان
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ