Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان عباس اولیاسمیع مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای خدمت‌رسانی به مصدومین زلزله استان کرمانشاه تا صبح امروز اظهار کرد: تا این ساعت بررسی وضعیت وجود مصدومین احتمالی در شهرستان‌های تابع استان همدان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فراخوان مدیران مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی به EOC، گفت: آماده باش به تمام پایگاه‌های اورژانس استان داده شده است.
مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان از اعزام 7 نفر نیرو یعنی 6 نفر تکنسین اورژانس و یک نفر راننده پایه یک، با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به استان کرمانشاه خبر داد و افزود: آماده باش به تمام مراکز درمانی استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به تماس های مکرر باEOC  وزارت بهداشت عنوان کرد: تماس‌های مکرر باEOC  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و حضور تیم فرماندهی بیمارستان بعثت در محل کار(مرکز ترومای استان) از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
اولیا سمیع با بیان اینکه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان شرکت کرده و جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل شده است، گفت: اعزام بالگرد به کرمانشاه از جمله اقدامات بوده است.
وی با اشاره به اعزام 6 نیروی درمانی شامل یک نفر ارتوپد و 6 نفر پرستار به کرمانشاه، ابراز کرد: تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران معاونت درمان دانشگاه و آماده بودن 5 دستگاه آمبولانس به منظور اعزام به استان کرمانشاه مورد توجه قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی اورژانس 115 همدان از پذیرش 62 مصدوم تاکنون در مرکز درمانی بعثت همدان خبر داد و افزود: چک ذخیره خون استان، آماده کردن بیمارستان صحرایی دانشگاه و تعیین بیمارستان آیت‌الله بهاری به منظور انجام تریاژ اولی از دیگر اقدامات است.
وی با اشاره به افزایش ظرفیت مراکز درمانی با اختصاص سایر فضاها به فضای بستری، گفت: دریافت تعداد تخت‌های خالی مراکز درمانی دانشگاهی، 450 تخت و سازماندهی دانشجویان پرستاری، هوشبری، اتاق عمل و فوریت‌ها به منظور استفاده در مراکز درمانی مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مجروح شدن سه نفر در برخورد خودروی پراید و تیبا در جاده پاتاوه _ دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه، بیست‌وششم فروردین، طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد پراید و تیبا در محور پاتاوه دهدشت (بعد از روستای بطاری به سمت دمچنار)، بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسفانه سرنشین پراید مرد حدود ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

کد خبر 744371

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • ۳ مصدوم در حادثه جاده آبادان به اهواز