Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:06:04 GMT

اطلاعیه خانه سینما درباره زلزله غرب ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۸۶۹۹

اطلاعیه خانه سینما درباره زلزله غرب ایران

فرهنگ > سینما - خانه سینما در اطلاعیه‌ای بر تلاش سینماگران برای انجام وظیفه عاطفی، انسانی و اجتماعی و حضور در مناطق زلزله زده تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اطلاعیه خانه سینما که به مناسبت وقوع زلزله در غرب کشور و همدردی با بازماندگان این اتفاق منتشر شده، آمده است: 

«زلزله‌ای که در غرب کشور رخ داد خراش‌های عمیقی بر روح و روان همه مردم سرزمین‌مان برجای گذارد و دل همه ما را به درد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده سینمای ایران دوشادوش سایر هموطنان شریف و نجیب، از بدو وقوع این رخداد، همبستگی و همراهی خود را با مصیبت‌زدگان اعلام کرده و به یاری خسارت دیدگان شتافته‌اند.

خانه سینما با تسلیت به خانواده‌های سوگوار و آرزوی شکیبایی برای داغداران، با تمامی توان و با حضور در مناطق زلزله زده تلاش خواهد کرد وظیفه عاطفی، انسانی و اجتماعی خود را همپای دیگر هموطنان عزیز به انجام رساند.»

58244

کلید واژه‌ها : خانه سینما - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا شیخی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا شیخی فیلمبردار، رضا شیخی، مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان» و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تن‌هایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.
‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران