Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@14:27:03 GMT

روند چشمگیر کاهش تصادفات در اتوبوسرانی تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۸۷۵۷

روند چشمگیر کاهش تصادفات در اتوبوسرانی تهران

تین‌نیوز | 

پیمان سنندجی در آستانه فرارسیدن روز جهانی یادبود قربانیان حوادث رانندگی اعلام کرد نرخ تصافات در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به میزان 29 درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مدیرعامل این شرکت از کاهش قابل توجه میزان تصادفات رانندگی در حوزه فعالیت این شرکت خبر داد:

پیمان سنندجی در آستانه فرارسیدن روز جهانی یادبود قربانیان حوادث رانندگی اعلام کرد نرخ تصافات در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به میزان 29 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنندجی اضافه کرد: با عنایت به اقداماتی نظیر نصب سیستم های هوشمند، آموزش رانندگان و نیز اهتمام ویژه، خود کنترلی و توجه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش 29 درصدی تصادفات در شش ماهه سال جاری(1396) به نسبت شش ماهه مشابه در سال گذشته می باشیم.

وی همچنین افزود: میزان تخلفات رانندگی از حیث شاخص سرعت، در سه ماهه دوم سال جاری به نسبت سه ماهه اول بالغ بر 26 درصد کاهش داشته است.

امیدواریم تا پایان سال با همین روند و انجام اقدامات نظارتی ، بازخوردهای کنترلی و همراهی بیش از پیش همکاران خدوم شرکت، این مهم به حداقل ممکن کاهش یابد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران