Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

نظرتون چيه!؟

نرم افزار Master in Android براي آندرويد
نرم افزار اندرويدي آموزش برنامه نويسي آندرويد
يک نرم افزار کارآمد و عالي ميباشد که توسط Coders Hub توليد و براي سيستم عامل آندرويد منتشر شده است. اگر شما نيز علاقه مند هستيد تا برنامه نوبسي آندرويد را هرچه سريعتر ياد بگيريد، ما به شما اين نرم افزار آندرويد را پيشنهاد ميکنيم که شما با استفاده از آن ميتوان برنامه نويسي آندرويد را ياد بگيريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نرم افزار ميتواند شما را با برنامه نويسي جاوا و ساختار کدنويسي نرم افزار هاي آندرويد آشنا کند. و شما ميتوانيد در کوتاه ترين زمان ممکن برنامه نويسي سيستم عامل آندرويد را فرا بگيريد. از ويژگي هاي مهم اين نرم افزار ميتوان به گزينه هايي مانند آشنايي با پايگاه داده SQLite، دارا بودن مثال‌ ها براي جا افتادن بهتر مطالب، آشنايي با زبان برنامه‌نويسي کوتلين و … اشاره کرد. براي دانلود و ديدن تصاويري از محيط اين نرم افزار به ادامه مطلب برويد.



در ادامه بخوانيد دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت سي ام براي آندرويد

لينک دانلود:اگر از اين فايل استفاده کرديد لطفا به آن رأي دهيد! دانلود با لينک مستقيم
اطلاعات فايل: حجم فايل: 4 مگابايت تاريخ انتشار: 2017 منبع: ميهن دانلود قيمت: رايگان
رمز فايل: پسورد:www.mihandownload.com
راهنماي دانلود: براي دانلود، به روي عبارت “دانلود” کليک کنيد و منتظر بمانيد تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخيره شدن فايل را انتخاب کنيد و منتظر بمانيد تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود و مخصوصاًinternet download managerاستفاده کنيد.
در صورت بروز مشکل در دانلود فايل ها تنها کافي است در آخر لينک دانلود فايل يک علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.
فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrarو يا مشابه آن استفاده کنيد.
کلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارتwww.mihandownload.comمي باشد. تمامي حروف را ميبايستي به صورت کوچک تايپ کنيد و در هنگام تايپ به وضعيت EN/FA کيبورد خود توجه داشته باشيد همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ کنيد و از Copy-Paste آن بپرهيزيد.
چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي که کلمه رمز را درست وارد کرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود کنيد.
فايل هاي کرک به دليل ماهيت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری