Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:11:21 GMT

زمان اعلام نتیجه نهایی جان‌باختگان و مصدومان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۹۱۶۹

بهنام سعیدی درباره آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزیها در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار کرد: تمامی امکانات به مناطق زلزله زده ارسال شده و امیدواریم برخی مشکلات در این زمینه برطرف شود.

وی ادامه داد: ۲۸ هزار دستگاه چادر ارسال شده است و مسئولان ذیربط نیز آن را توزیع می‌کنند که به‌طور حتم برخی مشکلات زلزله‌زدگان نیز  برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور  تصریح کرد: به غیر چادرها، اقلامی نظیر پتو، موکت، چراغ والور و ... ارسال شده و در حال توزیع بین مردم است؛ تصور می کنیم امروز نیز این مسائل و مشکلات رفع شود.

سعیدی درباره جست‌وجو و نجات زیر آوار ماندگان گفت: با تلاش بسیار زیاد دست‌اندرکاران ذیربط عملیات نجات یا یافتن مصدومان و حتی پیکرهای جان‌باختگان با جدیت و سرعت انجام گرفت و رفته رفته این موضوع نیز در حال پایان است.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز ۴۳۰ پیکر افراد جان‌باخته و ۷هزار و ۴۶۰ نفر از مصدومان از زیر آوار بیرون آمده‌اند، گفت: بحث جست‌وجو به طور کامل انجام شده و در مراحل نهایی است اما به پایان نرسیده چرا که برای اطمینان بیشتر این پیگیریها ادامه دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد:‌کارهای نهایی جست‌وجو همچنان در حال انجام است و تا عصر نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد؛ امیدواریم به تعداد جان‌باختگان یا مصدومان نیز اضافه نشود.

به گفته سعیدی،بعد از پایان جست‌وجوی کامل کارهای آواربرداری و برآورد خسارت نیز انجام می‌گیرد که متاسفانه بیشترین آسیب‌ها نیز در سرپل ذهاب و قصر شیرین بوده است.

وی درباره این پرسش که یکی از مشکلات پیش‌روی زلزله زدگان مسئله آب است، گفت: متاسفانه آب آشامیدنی منطقه گل آلود شده که شبکه‌ها در حال تعمیر و تجهیز است تا آب شفاف و قابل استفاده در دسترس قرار گیرد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: با وجود اینکه وضعیت آب منطقه دچار مشکل شده اما آبرسانی سیار و آب معدنی به اندازه توزیع شده و در دست اقدام است.

به گفته سعیدی، غذا و امکانات نیز به اندازه کافی در منطقه موجود است اما بازهم این امکانات برای مردم زلزله زده ارسال شده است.

وی درباره مشکل آسیب‌دیدگی برخی بیمارستانها و مراکز درمانی نیز اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در پذیرش بیماران در مراکز درمانی نقاط مختلف استان نیست و به اندازه لازم پزشک و بیمارستان صحرایی استقرار یافته است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بیمارستانهای کرمانشاه و استانهای همجوار در آماده‌باش هستند و حتی بیماران بدحال نیز توسط هواپیما به تهران منتقل شده‌اند بنابراین از لحاظ درمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است، زلزله‌ای به‌بزرگی ۷.۳ ریشتر شامگاه یکشنبه استان کرمانشاه و بخشهایی از غرب ایران و شمال عراق را لرزاند؛ شدت این زمین‌لرزه به‌حدی بود که در اغلب استان‌های کشور احساس شد.

این زمین‌لرزه در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و در طول جغرافیایی ۴۵.۹، عرض جغرافیایی ۳۴.۸۴ و در عمق ۱۱کیلومتری زمین روی داده است. همچنین در ادامه، زمین‌لرزه‌هایی به‌بزرگی ۴.۶ و ۴ ریشتر این منطقه را لرزاند و پس‌لرزه‌های این زمین‌لرزه ادامه دارد.    

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب آلودگی عامل مرگبارترین سانحه نوروزی کشور/ عیادت سردار مومنی از مصدومان تصادفات در سمنان

ایسنا/سمنان سردار مومنی فرمانده پلیس راه کشور از مصدومان حوادث ترافیکی بستری در بیمارستان کوثر سمنان عیادت کرد.

سردار مومنی شامگاه گذشته در سفر به سمنان از تعدادی از مصدومان تصادفات جاده ای اخیر در این استان عیادت کرد.

رییس پلیس راه فراجا علت تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد.

سردار مومنی در حاشیه بازدید از محل سانحه جندق معلمان که به مرگ ۹ نفر انجامید گفت: خستگی و خواب آلودگی راننده علت اصلی تصادف رخ به رخ دو دستگاه خودرو است.

وی افزود: در این تصادف خودرویی که از سمت اصفهان و خودرویی که از سمت معلمان در حرکت بودند به هم برخورد کردند. در تصادف رخ به رخ خودروهای سواری سوناتا و پژو که منجر به آتش گرفتن هر دو خودرو شد ۹ نفر جان باختند و یک پسر پنج ساله مصدوم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی عامل مرگبارترین سانحه نوروزی کشور/ عیادت سردار مومنی از مصدومان تصادفات در سمنان
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • ۵۸۵ نفر جان باختگان تصادفات نوروزی تا نهم فروردین 03
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • جان باختگان تصادفات جاده ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • (عکس) گروه‌بندی یورو ۲۰۲۴ تکمیل شد؛ لیست تیم‌ها را ببینید!
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد