Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام اعلام کرد:کمکهای مردمی و همچنین کمکهای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان امروز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام به عنوان نزدیک‌ترین دفتر ستاد به منطقه بحران به منظور ارسال کمکهای این ستاد به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد علیو فر(زریون) رئیس ستاد بازسازی عتبات استان ایلام، در این نشست، اظهار کرد: کمکهای مردمی و همچنین کمکهای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان امروز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه با بررسیهای انجام شده بیشترین نیاز مردم زلزله زده این مناطق موادغذایی و آب معدنی است، گفت: بر این اساس مقرر شده است که دو کامیونت مواد غذایی و به همراه آب معدنی ظرف امروز برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام با اشاره بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک استانهای مجاور به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، افزود: کمک به هم نوع یک وظفه انسانی و اسلامی است و با توجه به حجم خسارتهای وارد شده به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، تلاش می‌شود که کمکهای مردمی برای ارسال به این مناطق جمع‌آوری شود.

انتهای پیام/

R1365/P1010114/S2,23/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، روح الله سرگزی در امروز پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت ۳۴۳ میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی توصیه کرد: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • برداشت کلزا در مناطق جنوبی استان ایلام