Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش ها درچهارمحال و بختیاری از هفته آینده آغاز می شود.

شاهرخ پارسا در گفت و گو با امتداد نیوز با اشاره به اینکه بارش ها درچهارمحال و بختیاری از هفته آینده آغاز می شود، اظهار داشت: طی پیش بینی های انجام شده بارش ها در چهارمحال و بختیاری از هفته آینده آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: وضعیت بارش در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سالجاری تاکنون مطلوب نیست و بارش ها ناچیزی در برخی مناطق استان گزارش شده است.

 بارش باران در سه نقطه چهارمحال و بختیاری

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال زراعی جاری بارش باران تنها در کوهرنگ، لردگان و مالخلیفه در این استان گزارش  شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین بارش به شهرستان لردگان به میزان ۵.۳ میلیمتر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به پش بینی وضعیت آب و هوا در این استان اظهار داشت: بر اساس آخرین داده های هواشناسی برای سه روز آینده جوی نسبتا پایدار در سطح منطقه حاکم است.

وی ادامه داد: در این مدت آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت ها همراه با افزایش ابر، وزش باد و در برخی مناطق غباررقیق پیش بینی می شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت