Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درخصوص چهارمین جلسه بررسی لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: این لایحه پنج ماده شامل تعاریف، اهداف، اختیارات، وظایف وزارت ورزش و جوانان در هر دو حوزه و همچنین ماده ای در خصوص شورای عالی ورزش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با بیان این که با جمع بندی، این شرح وظایف به تصویب کمیسیون فرهنگی رسید، اظهار داشت: سعی شده است تا در بررسی این لایحه توجه یکسانی بین مسائل ورزشی و امور مرتبط با جوانان انجام گیرد.

وی ادامه داد: امروز تا اواسط ماده چهارم لایحه پیش رفتیم و با تغییرات جزئی اکثر مصوبات کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی به تصویب این کمیسیون رسید که شاخص ترین آن صدور مجوز اتحادیه باشگاه های ورزشی بود که جزو وظایف وزارت ورزش و جوانان گذاشته شد.

عزیزی با ابراز امیدواری از جمع بندی بررسی لوایح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان طی دو جلسه دیگر با کمیسیون فرهنگی، اظهار داشت: فکر می کنیم طی دو جلسه آینده لایحه شرح وظایف تکمیل و جهت تصویب به صحن علی مجلس ارجاء شود.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان همچنین از بررسی لایحه اصلاح ساختار بخشی از دولت که یک بخش آن مربوط به انتزاع ورزش از جوانان بود، در کمیسیون اجتماعی مجلس خبرداد که با توجه به خصوصی بودن این جلسه، محتویات آن از طریق دولت اطلاع رسانی می شود.

وی در تکمیل صحبت های خود گفت: ضمناً هفته گذشته لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون شوراها به عنوان کمیسیون فرعی هم به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس