Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از اعزام ۱۶ تیم هلال احمر استان به مناطق زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حسن محمودی اصل زاده با اشاره به زلزله رخ داده در برخی از مناطق کشور گفت: هلال احمر آذربایجان غربی لحظاتی بعد از حادثه آمادگی خود را به سازمان امداد و نجات کشور برای خدمت رسانی به استان‌های حادثه‌دیده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ضمن ابراز همدردی با مردم استان های زلزله زده و تسلیت به خانواده کشته شدگان این حادثه خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از تمامی شهرها، این زمین لرزه در استان آذربایجان غربی، بیشترین خسارت را به شهرستان سردشت وارد کرده مصدومیت ۷ نفر بر اثر حوادث درجه دوم زلزله که همگی در اثر عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام خروج از منازل آسیب دیدند و به دلیل حمل ناصحیح دچار آسیب های شده اند.

وی اضافه کرد: ترک جزیی ساختمانها در سطح شهرستان علل الخصوص روستاها و ریزش پنج مورد دیوار ساختمان و مغازه های در حال تاسیس از دیگر خسارات مالی این شهرستان گزارش شده که سریعا با فراخوان ۳۰ نفر از عوامل امدادی وآماده باش کامل، امدادرسانی صورت گرفت.

وی افزود: حدود ۱۲۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در قالب ۱۶ تیم به استعداد چهار تیم آواربرداری و دو تیم واکنش سریع و و ۱۰ تیم اسکان اضطراری و همچنین یک تیم درمان اضطراری۲۰ نفره جهت شرکت در عملیات آواربرداری، اسکان و درمان اضطراری سحرگاه دوشنبه عازم استان کرمانشاه شدند.

محمودی افزود: یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان و ۱۷ دستگاه خودرو و تجهیزات زنده‌یاب و آواربرداری اعم از مینی بوس، آمبولانس، هایلوکس، پیکاپ، کرافتر، کامیون، اسکانیا، ایسوزو، تویوتا وانت و مزدا دوکابین و همچنین تامین چهار دستگاه توسط سایر ادارات به استان کرمانشاه ارسال شده است.

 

48

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - هلال احمر - زلزله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: درپی صدور هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در ۸ استان کشور، ۲۴ تیم عملیاتی در قالب ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر امروز به مناطق سیل زده اعزام شدند.

­امدادگران هلال احمر از صبح امروز تاکنون، ۲۴ عملیات در استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد انجام دادند.

­با تلاش امدادگران ۱۳ نفر از سیل زدگان به مناطق امن منتقل شدند و از صبح امروز تخلیه آب از منازل آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی