Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان بر تقویت زیرساخت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان با تسلیت ایام شهادت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و امام رضا(علیه السلام) و با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛ به زلزله روز گذشته در غرب کشور اشاره نمود و از خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر مسئلت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت ۲۵ آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان بیان کرد: این جلسه با دو هدف آشنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دیدگاه ها و برنامه های روسای ادارات شهرستان ها و همچنین بیان ظرفیت ها، توانمندی ها و شاخص های حوزه فرهنگ و هنر هر شهرستان برای مدیرکل برگزار می شود بنابراین لازم است در این جلسه حوزه کاربردی و معرفی شهرستان ها به صورت کلی انجام شود.

 

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در امور شهرستان ها با اشاره به وضعیت شهرستان های استان در شاخص های عملکرد اظهار کرد: زیرساخت ها در حوزه شهرستان ها تقویت، آمار و اطلاعات به صورت دقیق و کامل ثبت شود تا رتبه اداره کل در ارزیابی ارتقا یابد.

 

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سال گذشته در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و همچنین در کارگروه توسعه مدیریت رتبه نخست را در سطح کشور کسب نمود، تصریح کرد: سال گذشته در حالی که شاخص های ارزیابی عملکرد به شهرستان ها ابلاغ نشده بود اداره کل در بین دستگاه های اجرایی استان اصفهان رتبه سوم را کسب نمود.

 

در ادامه این نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان ضمن معرفی شاخص های فرهنگی هنری شهرستان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات در حوزه کاری خود پرداختند.

 

خاطرنشان می شود، نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل، حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی معاون اداری مالی، پرویز طاهری سرپرست معاونت اداری مالی اداره کل و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان ۲۳ آبان در هنرستان هنرهای زیبای پسران اصفهان برگزار شد.

پایان پیام/121

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است

به گزارش قدس آنلاین،؛ محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه - دوم اردیبهشت - در نشست اعضای شورای معماری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فردا روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معماری است و این جلسه را به استقبال این روز برگزار کردیم.

وی افزود: ما بیشتر طبقه‌بندی‌های تاریخی و تفاوت‌های اصلی را با معماری نشان می‌دهیم. دوره ایلخانی با سلجوقی و دوره‌های قبل و بعد آن متفاوت است. احیای میراث تمدنی و کهن و افق‌گشایی جدید برای تمدن نوین اسلامی را در تجدد «هنر معماری» باید پیدا می‌کردیم.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز محور عمده سبک زندگی، معماری است. در زندگی، منازل و مدارس، شکل معماری و نوع ساخت و سازها برای ما فضای زیست جدیدی فراهم کرده که با فضای زیست مطلوب فاصله دارد. این به دلیل فاصله گرفتن هنر معماری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه ما دغدغه تمدنی و سبک زندگی داریم. سبک زندگی عفیفانه محل گفت و گو است. یکی از فضاهای زیست عفیفانه، از هنر معماری عبور می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سندملی معماری‌ و شهرسازی به شورای هنر ارجاع شده است و این سند آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است و جشنواره معماری فجر طبق سند پیش‌بینی شده در این سند اضافه می‌شود که از امسال برگزار می‌شود. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد