Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: اسکان موقت زلزله زدگان در حال انجام است، قرار شد حتی برای کسانی که خانه‌هایش مشکلی ندارد اما  نگران‌اند که پس لرزه‌ها خانه‌هایشان را نا ایمن کند، اسکان موقت فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق دستور رئیس‌جمهور قرار است فردا در جلسه هیئت دولت دو موضوع پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان و کمک های بلاعوض به آنها بررسی و مصوب شود. 

سخنگوی دولت اضافه کرد: رئیس‌جمهور همچنین به استاندار کرمانشاه دستور داده است جلسه شورای تامین استان را تشکیل دهد تا اقلامی که در کرمانشاه جمع شده است به دست مردم در  شهرها و روستاهای مختلف برسانند.

نوبخت تاکید کرد: همکاران ما در بخش‌های مختلف در حال تلاش هستند و امیدواریم با مدیریت هماهنگ بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا همچنان نیازی به ارسال کمک‌های مردمی وجود دارد؟ بیان کرد: در 24 ساعت گذشته مردم و نهادهایی مثل هلال احمر کمک‌های مناسبی انجام دادند و در داخل شهر کرمانشاه اقلام جمع شده در حال توزیع است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست؛ گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافته است.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است، دهیاران با تبلیغ و تشویق روستائیان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است