Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۷ تریلر شامل اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌رده به از سوی هلال‌احمر به ثلاث‌باباجانی ارسال شد.

محمدرضا امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی هلال‌احمر کرمانشاه، اظهار داشت: امروز سه‌شنبه 23 آبان ماه نیز 17 دستگاه تریلر به همراه اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان به شهرستان ثلاث‌‌باباجانی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه بیان کرد: یک هزار و 635 تخته چادر، پنج هزار و 960 تخته پتو و دو هزار و 500 آب معدنی به صورت پک آماده به حادثه‌دیدگان اهداء می‌شود.

امیریان با اشاره به اینکه تمامی اقلام ارسال شده به صورت عادلانه میان آسیب‎دیدگان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: نیروهای امدادی هلال‌احمر نیز از دقایق ابتدایی حادثه با کمک زلزله‌زدگان شتافتند.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر