Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداری نیروی زمینی سپاه درباره اقدامات انجام شده نیروی زمینی سپاه برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور گفت: ۶ بیمارستان صحرایی به وسیله بهداری نیروی زمینی سپاه در مناطق زلزله زده خدمت رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان افزود: از همان ساعت‌های اولیه پس از وقوع زلزله تیم‌های امداد نیروی زمینی سپاه به سرعت وارد میدان شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از اولین ساعات ابلاغ از سوی قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، تیم‌های امداد و نجات و سامانه‌های امداد و انتقال در منطقه حضور یافته و به مردم زلزله زده خدمات ارائه کردند؛ همچنین بیمارستان سیار امام حسین (ع) کرمانشاه در منطقه سرپل ذهاب مستقر شد.
سردار اخوان با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه تعداد ۶ بیمارستان صحرایی را برای خدمت رسانی در منطقه مستقر کرده است، گفت: بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان محور در منطقه در حال انجام وظیفه است و توانسته با موفقیت مصدومان را مداوا کند.
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) دارای شاخص‌های بسیار خوبی است و خدمات مناسبی را ارائه کرده است.
سردار اخوان تاکید کرد: بیمارستان‌های دیگر صحرایی همچون بیمارستان صحرایی شهید قاضی (ره) سنندج در منطقه جوانرود، بیمارستان صحرایی شهید صدوقی اصفهان در اسلام آباد غرب، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در سرپل ذهاب و یک بیمارستان در منطقه کرمانشاه مستقر شده تا خدمت رسانی لازم را به مجروحین ارائه کند.
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در بحث استقرار و خدمت رسانی بیمارستان ها، دقت و سرعت از اهمیت بسیاری برخوردار است عنوان داشت: در این زمینه همه بیمارستان‌های احداث شده نیروی زمینی سپاه از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند و با دقت، سرعت و انگیزه بالایی به مصدومان خدمت رسانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه نیرو‌ها از انگیزه کافی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب برخوردارند یادآور شد: آمادگی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مداوای مصدومان عالی بوده است.
معاون بهداری نیروی زمینی سپاه با اشاره به امکانات بیمارستان امام حسین (ع) گفت: این بیمارستان از ساعات اولیه حادثه به ۲۵۰ مصدوم خدمت رسانی کرده و با افزایش ۵۰ تختی؛ می‌تواند به تعداد بیشتری از هموطنان زلزله زده در منطقه خدمت رسانی کند.
وی درباره تعداد پزشکان اعزام شده به منطقه گفت: معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه ۴۷۵ کادر درمانی را با ۵ سورتی پرواز اعزام کرده است.
سردار اخوان درباره تعداد آمبولانس‌های مستقر شده نیروی زمینی در منطقه گفت: معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه ۴۷ آمبولانس را در منطقه مستقر کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در این مراسم  با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، گفت: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری افزود: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجرببات بهتری کسب کردیم . قبل از اینها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

 شهردار مشهد هم در این مراسم گفت: استقبال از بهار در شهرداری مشهد از دی ماه آغاز به کار کرد. در کمیته استقبال از بهار ٢٣٠ ردیف خدمتی در ۶ حوزه برای شهرداری خدمات تعریف کردیم. یکی از این حوزه‌ها حمل و نقل، پارکینگ و ترافیک است.  

محمدرضا قلندر شریف افزود: تمام پارکینگ‌های سطح شهر برای این ایام به‌روزرسانی و آماده شد. در محدوده پیرامونی حرم حدود ٣ هزار جای پارک ثابت وجود دارد که در ایام نوروز ۶ هزار جای پارک موقت فراهم شد.

وی گفت: تا آخر بهار و برای فصل تابستان هم پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا در خیابان توحید به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود