Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:31:29 GMT

کشف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال لباس قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۰۰۰

کشف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال لباس قاچاق در همدان

همدان - فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹ هزار ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگارمهر گفت: استان همدان به عنوان شریان اصلی اتصال استان های غربی به مرکز کشور محسوب شده و به همین جهت شاهد عبور محموله های قاچاق از مسیرهای استان به سمت مرکز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس استان همدان با ایجاد امنیت و آرامش در راههای اصلی ضمن رصد و کنترل خودروهای عبوری، انتقال محموله قاچاق را از این مسیرها را به طور ویژه زیر ذره بین دارد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در همین راستا و تداوم اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، کارکنان انتظامی شهرستان بهار موفق شدند سه دستگاه خودرو سواری را که دارای البسه قاچاق بودند توقیف کنند.

وی افزود : این محموله از استان های همجوار و مرزی در ۳ خودرو سواری بارگیری شده بود که با هوشیاری کارکنان پلیس شهرستان بهار شناسایی و کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده تعداد ۹ هزار و ۱۲۰ ثوپ البسه قاچاق کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی کالای کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال دانست و افزود : قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج