Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان در توئیتر اعلام کرد حالش خوب است و تا دو روز دیگر به لبنان باز می‌گردد.

حریری همچنین در این پیام توئیتری از مردم لبنان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و افزود اعضای خانواده وی همچنان در عربستان سعودی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشاره بطرس الراعی، اسقف مارونی‌های لبنان نیز که به عربستان سعودی سفر کرده است امروز سه شنبه اعلام کرد سعد حریری در سریعترین زمان ممکن به لبنان بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

 

پیام توئیتری سعد حریری در خصوص بازگشت به لبنان

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»

کاربران عرب زبان با هشتگ «شکرا ایران»، از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران قدردانی و حمایت کردند.

سرویس سیاست مشرق - پس از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، کاربران عرب زبان در فضای مجازی از جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند. این کاربران با هشتگ «شکرا ایران» از اقدام غرورآفرین ایران علیه رژیم خبیث صهیونیستی تشکر و حمایت کردند.

این هشتگ اغلب از سوی کاربران عراقی، سوری، لبنانی، یمنی به طور گسترده استفاده شده و برخی کاربران عربستانی، اماراتی و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به طور پراکنده از این هشتگ استفاده کردند. در این توئیت‌ها، تصاویری که از اصابت موشک‌ها در سرزمین‌های اشغالی در تاریخ ثبت شد، منتشر شده و از رهبر جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور قدردانی شد.

یکی از توئیت‌های وایرال شده‌ای که در فضای مجازی ایران نیز وایرال شد، توئیت یحیی ابوزکریا، تحلیلگر و روزنامه‌نگار الجزایری بود که نوشت: «وقتی اعراب فلسطین را فروختند فرزندان سلمان فارسی برای مردم فلسطین انتقام گرفتند»

علاوه بر این، هفته اخیر شاهد یک کلیپ وایرال شده در فضای مجازی اعراب بود که همکاری و همسویی حکام عرب با رژیم صهیونیست را با طنازی نقد کرده بود.

کاربران عرب‌زبان همچنین تصویری از رهبر جمهوری اسلامی و عبارت شکرا ایران همراه با ترجمه فارسی آن را طراحی کرده و به صورت مشترک منتشر کردند.

در پیام‌های این کاربران، از عملیات وعده صادق با عناوین «هجوم تاریخی»، «بازدارندگی ایرانی» و «امت اسلامی» یاد کردند.

تصاویر توئیت کاربران عرب‌زبان در وصف عملیات وعده صادق سپاه پاسداران را مشاهده کنید.

‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌ ‌‌

دیگر خبرها

  • شور و شوق کاربران عرب‌زبان از عملیات وعده صادق با کلیدواژه «شکرا ایران»
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است