Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@03:31:24 GMT

79 روز و تنها یک برد برای شهریار

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۳۸۸

79 روز و تنها یک برد برای شهریار

علی دایی و سایپا در 9 دیدار اخیر خود طی 79 روز تنها یک بار موفق به کسب برد مقابل حریفان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال و علی منصوریان در هفته چهارم لیگ هفدهم که 26 مرداد ماه برگزار شد، تنها یک بار طعم برد را چشیده اند آن هم در جام ولایت! سایپا در هفته های پنجم و ششم مغلوب تراکتورسازی و پدیده شد و پس از آن 4 هفته متوالی به تساوی یک بر یک مقابل پارس جنوبی جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد خوزستان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دایی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر نیز با 2 گل مفلوب پرسپولیس شد تا افول شهریار در ماه های اخیر تکمیل گردد.


اما جام ولایت فرصتی بود تا دایی در تعطیلات لیگ تیمش را از نو بسازد. سایپا این تورنمنت را با برد سخت و دشوار 3 بر 2 مقابل پارس جنوبی جم آغاز کرد اما در دیدار نهایی با 3 گل مغلوب یحیی گل محمدی و شاگردانش در تراکتورسازی شد. این دومین باخت متوالی دایی به یحیی در این فصل بود آن هم با 5 گل خورده و بدون گل زده!


با احتساب این نتایج شهریار در 9 دیدار اخیر خود طی 79 روز تنها یک بار موفق به کسب پیروزی شده و این نتایج برای کسی که به نباختن و بردطلبی شهره بوده، اصلا نمی تواند قابل قبول باشد. دایی همه توانش را برای آماده سازی سایپا در ایام تعطیلات لیگ به کار بست اما هنوز نتوانسته روند خوب 4 هفته ابتدایی این فصل را تکرار کند.


سایپا در هفته دوازدهم مهمان نفت تهران خواهد بود و باید منتظر ماند و دید دایی مقابل حمید درخشانی که زمانی جانشین وی در پرسپولیس شد، می تواند به روند ناکامی اش در لیگ برتر پایان دهد یا نه!

سایپا علی دایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس‌ترین بازیکن هفته: شهریار مغانلو!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و سوم لیگ برتر به پایان رسید و سپاهان در بازی خانگی نتوانست از سد نساجی عبور کند و شهریار مغانلو آقای گل سپاهان و لیگ برتر نتوانست در این مسابقه گلزنی کند.

در دقیقه 62 مسابقه ارسال رامین رضاییان از نقطه کرنر با ضربه سر چکشی شهریار مغانلو مقابل دروازه‌بان به زمین خورد و ارتفاع گرفت اما به تیرک دروازه برخورد گرفت و در حالی که گلر نساجی روی زمین افتاده بود توپ مجدد روی تیرک فرود آمد و به بیرون رفت تا در چند ثانیه ضربه سر شهریار دو مرتبه به تیرک دروازه برخورد کند!

با توجه به جو سنگین ورزشگاه نقش جهان این گل می‌توانست مرحمی باشد به شرایط سخت سپاهان و از این مسابقه خانگی با 3 امتیاز خارج می‌شدند و شهریار ناجی‌ تیم‌اش در هفته های پایانی لیگ برتر می‌شد و امید قهرمانی همچنان برای آنها باقی می‌ماند.

او که به تنهایی با یازده گل در صدرجدول گلزنان قرار دارد در روزی که اسدی و جعفری گلزنی نکردند می‌توانست فاصله خود را با دیگر مدعیان بیشتر کند اما بخت با او یار نبود و ضربه سر او به شکلی عجیب به گل تبدیل نشد تا این مسابقه حسرت بزرگی برای شهریار در مسابقات این فصل لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • بدشانس‌ترین بازیکن هفته: شهریار مغانلو!