Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:46:00 GMT

رعایت نکات ساده‌ای که دیابت را از شما دور می‌کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۱۹۴۰

رعایت نکات ساده‌ای که دیابت را از شما دور می‌کند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیماری قند یا دیابت اختلالی در سوخت و ساز بدن است که به دلیل تولید نشدن انسولین در لوزالمعده یا مقاوم شدن بدن برابر انسولین رخ می‌دهد. این بیماری خاموش با رعایت نکات ساده‌ای که در فیلم زیر به آنها اشاره شده، قابل پیشگیری است.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

راهکارهای مفید برای پیشگیری از ابتلا به مرض قند + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سوران ایوبی اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • توصیه‌های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • از عوارض دیابت چه می‌دانید؟
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور