Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاخانه سنگلج و تماشاخانه ایرانشهر همچون سایر مجموعه های تئاتری به مناسبت ایام سوگواری ۲۸ صفر تعطیل می شوند.

به گزارش امتداد نیوز، تماشاخانه سنگلج از روز پنجشنبه ۲۵ آبان تا پایان روز یکشنبه ۲۸ آبان همزمان با ایام سوگواری رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این تعطیلات و از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه نمایش «اون دیگه اینجا زندگی نمیکنه» به نویسندگی و کارگردانی پیام عزیزی به همراه نمایش «شال و انگشتر» به نویسندگی و کارگردانی «عبدالرضا اکبری» در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

تماشاخانه ایرانشهر نیز همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری ۲۸ صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) از روز پنجشنبه ۲۵ آبان تا بعد از اذان مغرب و عشاء روز یکشنبه ۲۸ آبان تعطیل است.

این مجموعه از روز یکشنبه ۲۸ آبان بعد از اذان مغرب و عشا در سالن ناظر زاده کرمانی میزبان نمایش‌های «در انتظار آدولف» به کارگردانی علی‌رضا کوشک جلالی و «گم‌وگور» به کارگردانی امیر مهندسیان و در سالن سمندریان نیز میزبان نمایش‌های «پسران تاریخ» به کارگردانی اشکان خیل نژاد و «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان می شود.

true برچسب ها : تئاتر ایران تماشاخانه ایرانشهر تماشاخانه سنگلج عزاداری 28 صفر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • «کارخانه هیولاها» در تماشاخانه ایران‌مال!
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی