Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، محسن تقی پور گفت: نتایج آزمون مرحله دوم دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله نخست دوازدهمین دوره آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور و به صورت کتبی در سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: در مرحله نخست این آزمون ۱۱۰ حافظ در استان به رقابت پرداختند که از این تعداد ۴۸ نفر با دریافت نمره حد نصاب از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به مرحله دوم راه یافتند.

تقی پور گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور قبول‌شدگان مرحله کتبی این آزمون در سالن همایش‌های اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری به صورت شفاهی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم این آزمون زهرا رضایی موفق به کسب مدرک تخصصی درجه پنج و زهرا رئیسی، رضیه شهیدانی و سجاد احمدی موفق به کسب گواهینامه حفظ پنج جزء شدند، افزود: آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن هرسال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار شد.

true برچسب ها : تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شهرکرد مدارس صدرا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن

عبدالله میراحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گسترش اقدامات جهادی و مردمی در فعالیت‌های قرآنی بویژه برنامه‌های جامعه قرآنی عصر اظهار کرد: هدف از گسترش فعالیت‌های با محور قرآن و عترت، تبیین سبک زندگی قرآنی و حرکت به سمت ترویج و تعمیق این سبک در جامعه است.

وی که سابقه سال‌ها فعالیت قرآنی در استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه دارد همچنین به نقش خانواده‌ها در گسترش فعالیت‌های قرآنی در این استان توجه داد و گفت: خوشبختانه بافت سنتی خانوادگی و فامیلی موجود در این استان سبب ترویج بیشتر فعالیت‌های قرآنی شده است؛ تا آن جا که اقدامات فرهنگی در این عرصه، تشکیل و نفوذ شبکه مردمی را به دنبال داشته و استان چهارمحال و بختیاری در این سال‌ها جزو رتبه‌های برتر این عرصه در بین استان‌های کشور بوده است.

این فعال قرآنی در ادامه به سومین سال اجرای پویش ستاره‌های زمین اشاره کرد و گفت: جلسات قرآنی خانگی این طرح رو به افزایش است و امید می‌رود که هر جلسه خانگی، به تشکیل یک جلسه جدید کمک کند.

میراحمدی درباره آمار این پویش در استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: تا روز دهم ماه مبارک رمضان، ۴۰۰ نفر در طرح تلاوت خانوادگی سوره مبارکه قدر بر سر سفره افطار شرکت کرده اند؛ ضمن آن که آمار جلسات قرآنی خانگی نیز به ۷۸۰ مورد رسیده است.

وی با بیان این که تاکنون ۷۰۰ مربی برای طرح جلسات قرآنی خانگی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آموزش دیده اند عنوان کرد: در سامانه ثبت جلسات، هشت خدمت به این مربیان ارائه می‌شود.

این فعال قرآنی در پاسخ به پرسشی درباره راهکارهای مهم ترویج فرهنگ قرآنی در میان عموم مردم تصریح کرد: مهم‌ترین نکته این است که سبک زندگی قرآنی به یک مطالبه عمومی و اجتماعی تبدیل شود.

میراحمدی با تاکید بر این که تحقق این مهم نیازمند کار میدانی، مومنانه و جهادی بیشتر و تبلیغ چهره به چهره در میان افراد و خانواده هاست افزود: فعالیت‌های قرآنی ما در استان از اوایل دهه ۹۰ آغاز شد که در ابتدا تنهای تنها بودیم؛ اما کم کم روشنگری‌ها به ثمر نشست و موفق به گفتمان سازی و تأسیس شبکه تشکیلات مردمی در این حوزه شدیم و اکنون به برکت قرآن و عترت، ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان دارای شبکه تشکیلات قرآنی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد با همیاری و تعامل فعالان قرآنی در همه استان‌های کشور، شاهد هم افزایی و ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در بین همه مردم و در مسیر ایجاد سبک زندگی قرآنی باشیم.

کد خبر 6062292 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آیین‌های احیای شب نوزدهم ماه رمضان برگزار می‌شود
  • توقیف ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری
  • هفدهمین روز از زندگی با آیه‌ها
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن