Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز(سه‌شنبه، ۲۳ آبان) هفته‌ اول و دوم فصل جدید لیگ برتر ووشوی ایران با پیروزی دانشگاه آزاد در مقابل پاس ناجا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یازدهمین دوره‌ لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های ایران، از صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آبان) به میزبانی آکادمی ووشو ایران آغاز شد. این مسابقات با حضور هشت تیم، پارس جنوبی، شهرداری ملارد، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری دامغان، دانشگاه پیام نور، هیات البرز و  پاس ناجا در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود تا تیم های برتر مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های امروز، پارس جنوبی مدافع عنوان قهرمانی، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته و به دو پیروزی متوالی دست یافتند تا خود را به عنوان مدعی معرفی کنند.

اما در حساسترین مبارزه امروز، دانشگاه آزاد در جدال با پاس ناجا به پیروزی ۹ بر ۵ دست یافت تا شکست فصل گذشته برابر این تیم را جبران کند.

*نتایج دیدارهای هفته اول و دوم لیگ‌برتر ووشوی ایران:
پارس جنوبی ۱۳ - شهرداری ملارد یک
پاس ناجا ۵ - دانشگاه آزاد ۹
باشگاه مقاومت ۸ - شهرداری دامغان ۶
پارس جنوبی ۱۳ - دانشگاه پیام نور یک
باشگاه مقاومت ۱۲ - دانشگاه پیام نور یک
دانشگاه آزاد ۱۳ - هیات البرز یک

قابل توجه است که در پایان مسابقات امروز تیم‌های پارس جنوبی، دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت با ۶ امتیاز و برحسب تفاضل برد انفرادی در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. شهرداری دامغان، پاس ناجا، شهرداری ملارد، هیات البرز، دانشگاه پیام نور نیز به ترتیب در رتبه های چهارم تا هشتم ایستادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر

به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.


در متن این پارچه نوشته ها به زبان فارسی و عبری عبارت «אתה מתקרב לסוף הסיפור» یا «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید» آمده است.

اجتماع وعده صادق با حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر در حالی برگزار شد که این  پارچه نوشته بر فراز دانشکده مهندسی مکانیک نصب شده بود.   در مقابل سردر دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر نیز پارچه نوشته مشابهی قرار داده شد. در مقابل سردر دانشگاه تهران نیز این پارچه نوشته نصب شده بود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون