Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:51:17 GMT

۶ نفر زنده از زیر آوار بیرون آمدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۲۷۰۷

۶ نفر زنده از زیر آوار بیرون آمدند

خبرگزاری شبستان: دقایقی پیش ۶ نفر در شهرستان سرپل ذهاب زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

به گزارش خبرگزاری شبسنان از کرمانشاه، در سومین روز از عملیات آوار برداری مناطق زلزله زده که در جریان زلزله ۷/۳ ریشتری یکشنبه شب(۲۱ آبان) دچار تخریب شدند، امدادگران موفق به نجات ۶ نفر از زیر آوارماندگان در شهرستان سرپل ذهاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دقایقی پیش گروه های امدادی هلال احمر با استفاده از سگ های زنده یاب موفق شدند ۶ نفر را از زیر آوار زنده بیرون بکشند.

 

امدادگران حاضر در منطقه در این عملیات موفق به نجات جان یک مادر و دختر، یک زن و سه مردم شدند.

 

گفتنی است، تا کنون ۴۵۰ نفر در این حادثه تلخ جان باخته و ۷ هزار و ۷۰۰ نفر مجروح شده اند این درحالی است که بیشترین میزان تلفات و آسیب بر شهرستان سرپل ذهاب و بخش ازگله وارد شده است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب