Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه از اولین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافت‌ .

 به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  از اولین ساعات وقوع زلزله در مناطق زلزله زده غرب کشور  حضور یافت و به سازمان دهی و مدیریت یگان های عمل کننده این نیرو در امدادرسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش بر اساس ابلاغ سردار پاکپور، از اولین ساعات وقوع زلزله امکانات لازم برای امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده توسط نیروی زمینی سپاه فراهم شده است. 

بر این اساس تعداد 6 بیمارستان مجهز سیار برای درمان و ارائه خدمات پزشکی به مجروحین و مصدومین ، امکانات مهندسی جهت آواربرداری و چندین یگان واکنش سریع  به منظور امدادرسانی وکمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور از نخستین ساعات وقوع زلزله در منطقه حضور داشته و همچنان به خدمت رسانی به مردم منطقه می پردازند.

انتهای

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی غروب سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان ضمن بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای به سرانجام رساندن نهضت آبرسانی به روستاها عزم خود را جزم کرده است، ابراز داشت: با توجه به تغییر اقلیم و بروز خشکسالی بسیج سازندگی دست به کار شد تا بتواند به روستاهای در معرض خطر بی آبی آبرسانی انجام دهد.

وی ضمن بیان اینکه نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دست پیگیری است، افزود: به دنبال این هستیم که با آبرسانی بتوانیم از خالی شدن روستاها و مهاجرت سکنه به دیگر نقاط جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کشور ضمن بیان اینکه مهمترین رویکرد و هدف سپاه از آبرسانی رفت محرومیت است، ابراز داشت: نیمی از هدف گذاری طرح‌های آبرسانی در کل کشور به انجام رسیده است.

فدوی ضمن بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنات‌ها دیگر برنامه‌های مهم سپاه برای آبرسانی است، تصریح کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

وی ضمن بیان اینکه با کار جهادی و انقلابی می‌توان به پیروزی رسید، افزود: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع مهمی که برای پیروزی در این جبهه تلاش می‌شود.

کد خبر 6099771

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی