Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:45:59 GMT

حرکت کاروان های پیاده به سمت مشهد در دهه پایانی ماه صفر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۲۷۶۹

حرکت کاروان های پیاده به سمت مشهد در دهه پایانی ماه صفر

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB گناباد- زائران پیاده امام هشتم(ع) همزمان با دهه پایانی ماه صفر در مسیرهای منتهی به مشهد در حال حرکت هستند.

به گزارش خبرنگارمهر، همزمان با دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) کاروان های پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد در حال تردد هستند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم بدرقه این کاروان خودرویی ضمن تشکر از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان گفت: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد.   مهدی یعقوبی افزود: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیل در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای، در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای کمک‌رسانی به کنارک در این استان اعزام می‌شوند.   وی یادآور شد: در سیل قبلی همین منطقه نیز تیم اعزامی مشهد به صورت شبانه‌روزی و بدون چشم داشت فعالیت می‌کرد   تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی و لودر، به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود