Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار بهنیا، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت ارتباطی کرمانشاه گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته‌ در حوزه ارتباطات استان کرمانشاه، تجهیزات زیادی از جمله سایت‌های سیار موبایل و مولدهای برق از سوی اپراتورها از تهران و شهر‌های اطراف جمع آوری و وارد استان شده  که بسیاری از این تجهیزات وارد مدار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون در  تلاش هستیم تا تمامی تجهیزات را به منظور افزایش ظرفیت، کیفیت و پایداری در شبکه مستقر کنیم.

بهنیا ادامه داد: در حال حاضر، تمامی سایت‌های ارتباطی که دچار مشکل برق و کمبود باتری بودند، با استفاده از ژنراتورهای برق با تمام ظرفیت در مدار هستند. یکی از مهم‌ترین کارهای انجام شده، ارتقا ظرفیت تا 4 برابر در برخی شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه است.

مدیر کل ارتباطات کرمانشاه تاکید کرد: در شهرهای استان کرمانشاه حتی شهرهای زلزله‌زده از جمله سر پل ذهاب، اسلام آباد، گیلان غرب، ازگله، قصر شیرین و سایر شهرها هیچ مشکل ارتباطی وجود ندارد اما مشکلات ارتباطی شدیدی در برخی از روستاهای زلزله‌زده وجود دارد که در تلاش هستیم تا مشکلات ارتباطی روستاهای قابل دسترسی با استفاده از سایت‌های سیار، بازسازی و با استفاده از ژنراتورهای برق دیزلی در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

وی ادامه داد: برای برقراری دوباره ارتباطات در سایت‌های روستایی از مولدهای برق دیزلی و حتی باتری‌های شارژ شده استفاده شده است. فرآیند برقراری ارتباط دوباره سایت‌های ارتباطی به دلیل قطعی برق و قرار گرفتن بسیاری از سایت‌های ارتباطی در بالای کوه‌ها بسیار سنگین بوده که با توجه به تلاش‌های انجام شده، مشکل ارتباطی بسیاری از روستاها مرتفع شده است و برای سایر روستاها که دچار فقدان ارتباطات هستند، منتظر وصل شدن برق و باز شدن راه‌های دسترسی هستیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه با بیان این که بالن اینترنت به سر پل ذهاب منتقل شده است، گفت: بالن اینترنت به منطقه سر پل ذهاب به منظور ارائه وای فای پرسرعت منتقل شده است. میزان و کیفیت ارائه امکانات توسط این دستگاه تجهیزاتی که برای ایام اربعین حسینی نیز خدمات خوبی ارائه داد، به محل و امکانات فنی بستگی دارد.

وی افزود:  با توجه به اهمیت پرواز بالگردهای امدادی در منطقه سر پل ذهاب، یکی از موضوعات مهم درباره بالن اینترنت، عدم ایجاد مشکل برای پروازهای منطقه است و در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم تا بالن را در محلی بدون ایجاد مشکل برای پروازها و با بیشترین ضریب دسترسی مردم مستقر کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور