Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته داوران AFC در مالزی برگزار شد.

طرفداری- کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه افتتاح رسمی آکادمی داوران AFC در مالزی تشکیل جلسه داد و در این جلسه مقرر شد تا با فعالیت در زمینه های مختلف از جمله فعالیت در آکادمی داوران AFC سطح داوری در قاره آسیا ارتقا یافته و به سطح جهانی داوری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ظهر امروز در مقر این کنفدراسیون (کوالالامپور) با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی در عرصه داوری و قضاوت در فوتبال تشکیل جلسه داد.  این جلسه به نوعی بهانه‌ای بود برای افتتاح رسمی آکادمی داوران AFC که قرار است فردا در کوالالامپور رسماً کار خود را آغاز کنند.

چونگ مونگ گیو ریاست این جلسه را بر عهده داشت و در ابتدای سخنان مهم خود تصریح کرد:

AFC در کنار کونکاکاف تلاش می‌کند به سطح جهانی داوری برسد و شاید در رقابت‌های لیگ قهرمانان دو قاره با تبادل داوران بتوانیم پیشرفت‌های بیشتری داشته باشیم.

در این جلسه به چشم‌انداز و مأموریت کمیته داوران AFC اشاره شد و حاضران در نهایت صورتجلسه‌ای را امضاء کردند که بر طبق آن کلیه کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا متعهد به تلاش برای ارتقاء سطح داوری در قاره کهن خواهند بود.

مونگ‌گیو در پایان سخنان خود اشاره کرد:

داوران آسیایی باید به سقف جهانی برسند و هر قضاوت در سطح جهانی برای ما یک افتخار است. باید به حقوق داوران توجه شود و اطمینان دارم که آکادمی داوران AFC در آینده نقش مهمی در رسیدن ما به اهداف تعیین شده ایفا خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!