Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@06:46:40 GMT

۲۳۷ مصدوم زلزله در تهران بستری شدند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۲۰۴

صراط: مدیر بحران استانداری تهران از بستری شدن ۲۳۷ مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شریعتی تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، حسین الماسی درباره انتقال برخی مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه اظهار کرد: 237 مصدوم حادثه زلزله کرمانشاه در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شریعتی تهران بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به برنامه‌ریزیهای انجام شده برای انتقال مایحتاج و امکانات نظیر چادر و وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: 1400 چادر از راه زمینی به کرمانشاه ارسال شده است همچنین دو هزار چادر و اقلام دارویی از فرودگاه امام خمینی(ره) در ساعت 11 امروز و 40 تُن اقلام غذایی و دارویی از فرودگاه مهرآباد ارسال شد.

به گفته مدیرکل بحران استانداری تهران، ارسال 3500 تخته موکت برای کف چادرهای زلزله‌زدگان و 22 تن پلاستیک برای پوشش چادرها و اقلام خوراکی نظیر خرما، آب و کنسرو و پتو نیز با هماهنگی به کرمانشاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ارسال 12 کامیون حاوی آب معدنی از شهرستانهای ری و پردیس به مناطق زلزله زده انجام شده است و ستاد هماهنگی مدیریت بحران زلزله غرب کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور نمایندگانی از اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران استانداری، نیروی انتظامی و راهداری ایجاد شده است.

 مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به اینکه به دلیل بعد مسافت و اهمیت سرعت امداد امکان ارسال دستگاههای بزرگ امدادرسان و آوار بردار از تهران میسر نیست، تصریح کرد: مدیریت بحران استان تهران در قالب امکانات پشتیبانی در حال ارسال مایحتاج است و سایر امدادها با مدیریت ملی از طریق استانهای همجوار با کرمانشاه انجام می‌شود.

الماسی با بیان اینکه ارسال مواد غذایی کنسرو شده با تاریخ مصرف و سلامت کامل انجام شده است، گفت: شهروندان تهرانی در صورت کمک و ارسال مواد غذایی و مایحتاج برای زلزله زدگان کرمانشاه با فرمانداری شهرستانهای خود هماهنگ کنند.

وی تصریح کرد: اورژانس بیمارستانهای طالقانی، امام خمینی، شریعتی، سینا و فیروزگر آماده استقرار مصدومان زلزله کرمانشاه است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ ساخته شده روی سیل برگردان غرب تهران برچیده شد


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  علی نصیری اظهار داشت:  پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه های سیلابی غرب تهران بمشار می رفت، با  پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5  و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه به طور کامل برچیده شد.
وی افزود:  با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب‌زدگی و خسارات احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. از این رو پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است. 
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و رواناب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.
وی ادامه داد: پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مکررا برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • پارکینگ ساخته شده روی سیل برگردان غرب تهران برچیده شد
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • پارکینگ پارک ارم برچیده شد
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی شهر تهران
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • ۱ فوتی و ۲ مصدوم در برخورد زنجیره ای محور کرمانشاه به حسن آباد
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت