Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک کانتورا گفت که او تنها کسی نیست که می خواهد بنزما دوباره در تیم ملی فرانسه حاضر باشد. 

طرفداری - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، ماه هاست که به تیم ملی کشورش دعوت نمی شود و اریک کانتورا اسطوره منچستریونایتد و فوتبال فرانسه خواستار حضور دوباره اوست. 

به گزارش گل، بنزما آخرین بار در اکتبر 2015 برای تیم ملی فرانسه بازی کرد و پس از آن حتی برای یورو 2016 نیز دعوت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اخیرا گفته بود بنزما می تواند دوباره در تیم ملی باشد اما دیدیه دشان در کنفرانس خبری اخیرش در پاسخ به این سوال گفته بود که این سوال دیگر کسل کننده شده است. 

اریک کانتونا که خودش نیز به دلایل انضباطی از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد، در این مورد گفت:

به طور واضح ما می خواهیم بهترین بازیکنان را ببینیم. می خواهم کریم بنزما را در تیم ملی فرانسه ببینم و فکر می کنم من تنها کسی نیستم که چنین چیزی را می خواهم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال فقط چند ثانیه تا توقف رکورد تاریخی‌اش فاصله داشت/ پیروزی الاتحاد در غیاب بنزما + فیلم

الهلال که هفته گذشته با ثبت بیست و هشتمین برد پیاپی خود در همه رقابتها، توانست رکورد جهان را حیث پیروزی متوالی بشکند، امشب فقط چند ثانیه تا توقف رکوردش در عدد ۲۸ فاصله داشت.

آخرین تیمی که توانسته از ستاره‌های توقف ناپذیر الهلال امتیاز بگیرد، ضمک است. تیمی که شنبه شب تا آستانه خلق یک شگفتی دیگر نیز پیش رفت ولی در آخرین لحظات مسابقه کم آورد تا بیست و نهمین پیروزی متوالی آبی‌های ریاض به ثبت برسد.  

تیم ضمک که در دور رفت الهلال را با تساوی یک بر یک متوقف کرده بود، در ورزشگاه کینگدام آرنا نیز تا دقیقه ۷۹ در انجام مأموریت خود موفق عمل کرده بود ولی سالم الدوساری مرد سال آسیا بالاخره توانست راهی برای گشودن دروازه میهمان باز کند. اما ضمک کوتاه نیامد و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را زد. ۲ دقیقه بعد ضمک با اخراج بازیکنش ۱۰ نفره شد تا الهلال همه جانبه برای حفظ رکوردش هجوم بیاورد و رکوردی که در دور رفت از بعد از بازی با ضمک آغاز کرده بود، در همانجا خاتمه نیابد. این بار ناصر الدوساری وارد عمل شد و ارسال تماشایی او از سمت چپ در تیر دوم به میشائیل دلگادو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر چکشی، گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه، الهلال به بیست و نهمین پیروزی خود در تمامی رقابت‌ها دست یافت و رکورد تاریخی خود را بهبود بخشید. رئیس‌ها همچنین با ۶۸ امتیاز مقتدرانه در رتبه نخست لیگ عربستان قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، الاتحاد با نتیجه چهار بر دو میزبانش الفتح را شکست داد. در غیاب کریم بنزمای مصدوم، باز هم عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی الاتحاد ستاره این تیم بود و گل‌های اول و آخر تیمش را زد. ژوتا و احمد الغمدی دیگر گل‌های الاتحاد را زدند.

شاگردان گالاردو با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و در رتبه چهارم لیگ عربستان جای دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز در ایران: دوست داشتم شیراز را ببینم اما نشد / فیلم
  • واکنش متفاوت اریک تن هاخ به گل پیروزی‌بخش منچستریونایتد مقابل لیورپول در مقایسه با گل های قبلی بازی / فیلم
  • جیمی کرگر خطاب به ریو فردیناند:آرام باش، تن هاخ فصل بعد هم هست!
  • شدت تمرینات اریک تن هاخ، عامل مصدومیت جدید کاسمیرو
  • می‌خواهم بدترین شب فوتبالی ژوائو را ببینم
  • الهلال فقط چند ثانیه تا توقف رکورد تاریخی‌اش فاصله داشت/ پیروزی الاتحاد در غیاب بنزما + فیلم
  • فرصت طلایی یا تیر خلاص؛ چرا بازی با لیورپول برای اریک تن هاخ مهم است؟
  • سومین شوک فوق ستاره فرانسوی به الاتحاد عربستان
  • کریم بنزما دوباره مصدوم شد!
  • مصدومیت دوباره کریم بنزما