Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@11:50:18 GMT

ماجرای مشکوک درباره مهاجم تراکتورسازی!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۳۵۸۸

احتمال اینکه مهدی شریفی مهاجم تراکتورسازی در بازی با سپاهان غایب باشد، زیاد است.
به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی شریفی بازیکن سرباز تراکتورسازی در این فصل حاشیه های زیادی را متحمل شده است. او حالا به واسطه پایان خدمت سربازی اش روزهای آخر حضور در تراکتور را سپری می کند و با توجه به مخالفت سپاهان با صدور رضایتنامه این بازیکن از حالا مشخص است که در نیم فصل دوم باید پیراهن این تیم اصفهانی را برتن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما در فاصله 4 بازی تا نیم فصل ممکن است شریفی دیگر برای تراکتورسازی به میدان نرود. واقعیت این است که خدمت سربازی شریفی روز 21 آبان ماه به پایان رسیده و او از همین حالا می تواند برای این تیم به میدان نرود؛ اما اگر قصدش جدایی باشد، تا نیم فصل در سپاهان هم نمی تواند بازی کند. با این شرایط بهترین حالت برای شریفی این است که تا نیم فصل در تراکتورسازی باقی بماند و بعد از آن راهی سپاهان شود.

آخرین مثال برای این منظور درباره سروش رفیعی بود که سال گذشته قبل از نیم فصل خدمت سربازی اش پایان یافت؛ اما تا نیم فصل در این تیم ماند و سپس راهی پرسپولیس شد.

از این رو با توجه به پایان خدمت سربازی، شریفی در 4 بازی آینده باید به عنوان یار آزاد برای این تیم به میدان برود. در این باره شنیده می شود او به مسئولان باشگاه اعلام کرده در صورتی در مسابقات آینده بازی می کند که مبلغی به حسابش واریز کنند، وگرنه با توجه به پایان سربازی اش دیگر برای سرخپوشان تبریزی بازی نمی کند.

البته مسئولان تراکتورسازی این موضوع را تایید نمی کنند؛ اما با توجه به مسائل موجود احتمال بازی نکردن شریفی در بازی با سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر و مسابقات بعدی تراکتورسازی بسیار زیاد است.

بازی نکردن شریفی مقابل سپاهان با توجه به اینکه این بازیکن نیم فصل باید به اصفهان برگردد و برای طلایی پوشان بازی کند، کمی حساسیت برانگیز است و قطعا برای او شائبه هایی را ایجاد می کند.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟

به گزارش همشهری آنلاین آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

کد خبر 848572 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد