Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:48:49 GMT

درصورت جذب بازیکن جدید 10 بازیکن را کنار می گذارم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۴۰۲۷

درصورت جذب بازیکن جدید 10 بازیکن را کنار می گذارم

انزلی-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در صورت جذب بازیکن در تیم، 10 نفر از بازیکنان فعلی ملوان را کنار می گذارم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نادر دست نشان غروب سه شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف در کارهای دفاعی حساب شده عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دفاع مستحکم تیم گل گهر سیرجان افزود: ملوانان در خط دفاعی و در هفته های قبل هم اشتباهات بازی امروز را انجام داده بودند و در این خصوص به آنها تذکر و هشدار داده بودم.
دست نشان با اعلام نارضایتی از عملکرد بازیکنانش در خط دفاعی و حمله تیم ملوان تصریح کرد: با وجود دست یافتن به چند موقعیت ، به دلیل تعلل بازیکنان و کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه نتوانستیم به گل دست یابیم .
وی آخرین استراتژی خود در هدایت تیم را انجام بازی مستقیم عنوان و اظهار کرد: گوش ندادن به حرف مربی ربطی به مسائل تاکتیکی ندارد و ناشی از عدم آمادگی ذهنی بازیکنان است.
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی با اشاره به ناکامی در جذب چند بازیکن در ابتدای فصل به‌دلیل مشکلات مالی تیم افزود: ملوان آبروی من است و یقه بازیکنان بی‌تفاوت را می‌گیرم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان ساعت 14 و 30 امروز میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد و با کسب این تساوی و با مجموع 17 امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفت .
ملوانان در ادامه رقابتها ساعت 14 و 15 دقیقه روز سه شنبه 30 آبان ماه جاری میهمان تیم خونه به خونه بابل هستند و گل گهر سیرجان در همین روز میزبان تیم راه آهن خواهد بود.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی در روزهای سخت باشگاه سپاهان که با کمبود بازیکن در خط دفاعی رو به رو شده به فرم خوبی رسیده و عملکرد با ثبات و مطمئنی در قلب دفاع این تیم ایفا می‌کند.

سیاوش پس از مصدومیت محمد دانشگر در قلب دفاعی سپاهان کنار هادی محمدی به میدان می‌رود و پوشش خوبی در خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده و مانند دوران حضور در استقلال وظیفه بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده گرفته و شروع بازیسازی سپاهان با او و دابو آغاز می‌شود.

در دقایقی از مسابقه سپاهان و ملوان بحث کوچکی بین یزدانی و محمد کریمی ایجاد شد اما خیلی زود به پایان رسید و هر دو بازیکن در ادامه مسابقه نقش ویژه‌ای در کامبک سپاهان داشتند و اجازه گلزنی بیشتر به ملوانی‌ها ندادند تا بتوانند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهند و شرایط را به سود خود کنند.

با توجه به مصدومیت دانشگر در هفته‌های آینده هم شاهد زوج دفاعی یزدانی-محمدی خواهیم بود و آنها در بازی با پرسپولیس چالش جدی را پشت سر خواهند گذاشت و باید دید که در این مسابقه چه عملکردی ارائه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان