Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین هاشمی تختی روز سه شنبه در نشست با رئیس مجمع و خیران بهداشت و درمان استان افزود: مردم هرمزگان به پزشکان و حوزه درمان استان اعتماد چندانی ندارند و بیماران برای درمان به استان های همجوار از جمله یزد و شیراز مراجعه می کنند.
وی یاد آورشد: شاید این بی اعتمادی ها ناشی از امکانات درمانی ناچیز و کمبود پزشک فوق تخصص در استان باشد که برای رفع این مشکل نیاز به ارتقای سطح بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی تختی گفت: باید نیازهای بهداشتی و درمانی مردم شناسایی شود و اگر نیاز به اعتبار بیشتر در این زمینه باشد از طریق استانداری و یا با پیگیری از طریق وزار ت بهداشت و درمان بتوانیم این اعتبار را تامین کرده تا مرهمی برای دردمندان بویژه قشر آسیب پذیر جامعه باشد.
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی ، از همه دستگاه ها و نهادهایی که می توانند به مساله بهداشت و درمان کمک کنند ، خواست به یاری این بخش بشتابند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی