Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلگراد-ایرنا- رئیس العلما جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین طی پیامی جان ‌باختن تعدادی از ایرانیان در زلزله غرب کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، «حسین افندی کاوازوویچ» رئیس العلما و رئیس جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین در پیامی به سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو، جان ‌باختن هموطنان مان در زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این پیام آمده است: با تاسف عمیق خبر زلزله ای که در ایران رخ داد را دریافت کردم، حادثه ای درد آور برای هر انسانی در سراسر جهان و خصوصا برای ما در بوسنی و هرزگوین که معنای درد و رنج را خوب می دانیم.
در ادامه افزود که در این لحظات سخت به نمایندگی از طرف تمامی مسلمانان بوسنی و هرزگوین، جامعه اسلامی و خود عمیق ترین مراتب تسلیت و همدردی را ابراز می دارم.
رئیس العلمای بوسنی و هرزگوین در این پیام خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه بهشت، برای مجروحان بهبود عاجل و برای بازماندگان التیام دردها و رنج های این حادثه را از خداوند متعال مسئلت دارم.
در این پیام آمده است: انشالله مردم ایران با کمک خداوند متعال و همبستگی این خسارت بزرگ را جبران خواهند کرد.
میلوراد دودیک رئیس جمهوری صربسکا بوسنی و هرزگوین نیز پیشتر طی پیامی جان باختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را تسلیت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.
اروپام**436*شبس*1488 *انتشار دهنده: بهمن بامداد**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه امروز چهارشنبه با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعین و ایرانیان حاضر گفتگو نمود. 

وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با ایشان در خصوص موضوعات و مسائل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفتگو کرد که آنها رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارائه شایسته خدمات کنسولی ابراز کردند.

امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از آنها تشکر نمود و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید رییسی رییس جمهور کشورمان دانست.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین