Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد انوشیروانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 2 استان فارس و بوشهر برگزار شد و سایر استان های منطقه جنوب کشور نیز با توجه به همزمانی مسابقات با مدارس، موفق به حضور در این دوره نشدند.
وی بیان کرد: این رویداد بزرگ با حضور 60 نفر برگزار شد که هر نفر سه سهمیه را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انوشیروانی یادآور شد: با این سه سهمیه، تا سه بار به شرکت کنندگان اجازه داده شد تا در صورت حذف شدن در گردونه رقابت ها باقی بمانند.
انوشیروانی ادامه داد: سبحان شوشتری نژاد، محمد صادق شفیعی، حسین مهدوی پور از بوشهر عنوان های نخست تا سوم این رقابت ها به خود اختصاص دادند.
رئیس کمیته انجمن بازی های رایانه ای استان بوشهر با اشاره به حذف شرکت کنندگان استان فارس در دوره های نخست گفت: کامران فرگت، کیوان فرگت، محسن محمدی، سعید یزدان پناهی و شهاب حیدرزاده نیز از بوشهر به عنوان های چهارم تا هشتم رسیدند.
وی گفت: نفرات نخست تا سوم این دور از مسابقات به ترتیب 10، 7 و 5 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند و به نفرات چهارم تا هشتم نیز یک میلیون ریال وجه نقد پرداخت شد.
انوشیروانی بیان کرد: نفرات نهم تا شانزدهم نیز جوایزی غیرنقدی معادل یک میلیون ریال دریافت می کنند.
وی یادآور شد: 2 دور نسخت بازی ها به میزبانی باشگاه طلایی به عنوان نخستین باشگاه تخصصی بازی های رایانه ای (ورزش الکترونیک) در استان بوشهر برگزار شد که اسپانسری این دور از بازی ها را عهده دار شده بود.
انوشیروانی افزود: محمد یزدان پناه و محمد صادق آفند نیز در دوره های تخصصی آموزش شرکت کنندگان در پیش از برگزاری مسابقات همکاری داشتند.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر گفت: ورزش های الکترونیک از ابتدا در زیر مجموعه ورزش های همگانی بود که بتازگی به عضویت هیات انجمن های ورزشی است و نگاه ویژه ای نیز به سمت آن معطوف شده است.
سید روح الله علوی یادآور شد: رشته بازی های رایانه ای در شورای المپیک آسیا به عنوان یک رشته قهرمانی شناخته شده و در سطح بین المللی نیز مسابقاتی در این بخش برگزار شده است.
وی گفت: با عضویت رشته ورزش های الکترونیک در هیات انجمن های ورزشی اکنون رشته های زیر مجموعه این هیات به 19 رشته افزایش پیدا کرده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت و با اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه، بهداشت و تخصصی مقرر شد آزمون ورودی دوره دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی در نیمه اول مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

جزییات شرایط شرکت متقاضیان در آزمون:

۱) افراد با داشتن دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های داخل یا خارج از کشور که به تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

۲) دانشجویان مشغول به تحصیل در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرط فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ می توانند در این آزمون شرکت کنند.

۳) زمان ثبت نام آزمون در اردیبهشت سال آینده خواهد بود. زمان بندی دقیق ثبت نام در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در هفته آخر فروردین ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

۴) زمان دقیق برگزاری آزمون طی اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

۵) دروس امتحانی مطابق با دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی به شرح جدول زیر است:

بیومکانیک ۱ و ۲ و ۳ الکتروتراپی ۱ و ۲ ارزشیابی و اندازهگیری
ارتز و پروتز تمرین درمانی ۱ و ۲ و ۳ زبان عمومی
فیزیوتراپی در بیماری های اعصاب و داخلی ۱ و ۲ (قلبی، ریوی، روماتیسمی و پوستی)

کد خبر 6056188

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • مرور فعالیت های بنیاد بازی های رایانه ای در سال ۱۴۰۲
  • قطاری که از ایستگاه آموزش به جشنواره بازی‌آرا رسید
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • عقب ماندگی جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی در پارس جنوبی جبران شود
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود