Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهرداری تبریز بدون شکست، در هفته هفتم لیگ برتر والیبال، خاتم اردکان را پیش رو دارد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال، شهرداری تبریز در خانه مقابل خاتم اردکان قرار می‌گیرد.
 
شهرداری تبریز، تیم بدون شکست رقابت‌های امسال که از شش بازی گذشته خود، شش برد کسب کرده و اکنون بعد از تیم بانک سرمایه، در رده دوم جدول ایستاده در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که از شش بازی گذشته‌اش، سه برد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خاتم اردکان هم‌اکنون با هشت امتیاز در رده هشتم ایستاده است.
 
گفتنی است؛ دیدار بین دو تیم از ساعت 16 فردا (چهارشنبه) در سالن شهید اقدمی تبریز آغاز می‌شود.
 
برنامه کامل بازی‌های این هفته لیگ برتر والیبال:
 
پیکان تهران - سارویه ساری
کاله مازندران - شهرداری ارومیه                 
شمس - سایپا
شهرداری تبریز - خاتم اردکان         
شهرداری ورامین - رعد پدافند کاشان          
هاوش گنبدکاووس - بانک سرمایه Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم غاصب اسرائیل در سخنانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت تنبیهی برای رژیم صهیونیستی به‌کار گیرد و در این میان مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند که این رژیم باید تنبیه شود.
 
امام جمعه کنگاور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از پهپادها این پیام را به جهانیان داد که قد و قواره رژیم صهیونیستی در حدی نیست که ما از پیشرفته‌ترین سلاح‌هایمان استفاده کنیم بلکه با فرستادن این سلاح‌های معمولی و ساده آن‌ها را تحقیر کردیم.
 
حجت الاسلام حسینی این عملیات را یک عملیات تاکتیکی و ترکیبی برشمرد و خاطرنشان کرد: به واسطه این پهپادها ایران، گنبد آهنین و سیستم پیشرفته و سه لایه آن‌ها را در هم شکست و در زمانی که سیستم دفاعی آن‌ها درگیر بود ایران اقدام به پرتاب چندین موشک کروز و بالستیک کرد و با این عملیات هوشمندانه ناتوانی و ضعف صهیونیست‌ها را برای همگان نمایان ساخت.
 
وی تصریح کرد: کسانی که دوست ما بودند این عملیات را تحسین کردند و دشمنان ترسیدند و دیدند که جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع خودش و منافع ملت با کسی شوخی ندارد بلکه با تمام قوا دفاع می‌کند.
 
امام جمعه کنگاور عنوان کرد: دوست و دشمن اعتراف کردند که ایران با درصد اندکی از قوای خودش به میدان آمد و تجهیزات معمولی را استفاده کرد اما رژیم صهیونیستی ۱۰۰ درصد توان خودش را به‌کار گرفت چون بحث مرگ و زندگی‌شان در میان بود اما نتیجه آمادگی ۱۰۰ درصدی صهیونیست‌ها این ناکامی بزرگ بود.
 
وی ادامه داد:  آمریکا، انگلیس و فرانسه از رژیم صهیونیستی حمایت کردند اما با همه این اوصاف جمهوری اسلامی ایران درس تلخی به آنها داد که در پای دفاع از کشور بسیار جدی هستند و ابهت و هیمنه پوشالی آن‌ها در هم شکست و لگد مال شدند و افسانه شکست‌ناپذیری آن‌ها را که با دروغ ترسیم شده بود، در هم شکست.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سپاه صرفا یک ارگان نظامی نیست، ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولی بسیاری از کارهای فرهنگی در بسیاری از نقاط ایران و حتی بسیاری از نقاط سایر کشورها است و با راه‌اندازی بسیج سازندگی، تأمین آب شرب، احداث جاده روستایی و تعمیر منازل کسانی که از طبقات پایین جامعه بودند و نیز در بحث کرونا بسیار تاثیرگذار عمل کرد.
 
امام جمعه کنگاور گفت: در بحث تکنولوژی‌ها هم سپاه خوش درخشید و احداث میدان گازی پارس و پالایشگاهی که در خلیج فارس انجام شد از موفقیت‌های بزرگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • عملیات «وعده صادق» افسانه شکست‌ناپذیری مستکبرین را در هم شکست
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یوسیپ استانیشیچ به دورتموند در دقیقه 97 (دورتموند 1-1 بایرلورکوزن)
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری