Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرماندار دالاهو، گفت: شهرهای کرندغرب، ریجاب و گهواره تخریب کامل نشده اند اما مردم می ترسند به منازل خود باز گردند.

مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در همان ساعات اولیه فراخوانده شده و پس از تشکل جلسه، به محل های خسارت دیده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اولویت ما روستاها و محلاتی بود که 100 درصد تخریب شده بود، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه تمام مناطق مذکور کمک رسانی شده و مصدومین به بیمارستان انتقال داده شده و جان باختگان تدفین شدند.

 

تاتار، با بیان اینکه اسکان خانوارهای آسیب دیده تا ساعت 24 دوشنبه(22 آبان) به اتمام رسیده است، ابراز کرد: مشکل روستاهایی که به طور 100 درصدی تخریب شده بودند را در اولویت با برپایی چادر و امکانات اولیه حل کردیم.

 

وی عنوان کرد: براساس میزان آسیب های وارده که بیشتر متوجه شهرهای کرندغرب، ریجاب و بخش گهواره و روستاهای این بخش و بخش مرکزی بود، تقسیم وظایف صورت گرفت.

 

فرماندار دالاهو، خاطرنشان کرد: این مناطق دچار آسیب شده اند اما تخریب کامل نشده اند و مردم می ترسند به منازل خود مراجعه کنند.

 

وی گفت: مسئولیت رسیدگی به این سه حوزه با مسئولیت بخشداران مرکزی و گهواره و معاونت فرمانداری دالاهو در حال مدیریت و ارائه خدمات به زلزله زدگان است و با هماهنگی هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی، ادارات، نیروهای نظامی و مردم پای کمک رسانی در حال انجام است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!

رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است. گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر