Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:27:00 GMT

دست دادن ترامپ در فيليپين سوژه شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۲۶۹۵۷

دست دادن ترامپ در فيليپين سوژه شد + عکس

خبرگزاري آريا - نحوه دست دادن رئيس جمهور آمريکا در فيليپين خبرساز شد.
به گزارش شبکه تلويزيوني سي ان ان، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا به دست دادن هاي توام با دستپاچگي با سران جهان شناخته شده است. يکي از اين موارد به زماني مربوط است که ترامپ با امانوئل ماکرون رئيس جمهور فرانسه دست مي داد. حالا اتفاقي که در فيليپين رخ داد تفاوت چنداني با آن ماجرا نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عکسي که ترامپ در نشست سران آسه آن در مانيل پايتخت فيليپين انداخت سبب شد اتفاقي رخ بدهد که حضار هرگز فراموش نکنند. وقتي مجري برنامه از سران شرکتهاي حاضر در اين نشست خواست به دوربين ها نگاه کنند تا عکس يادگاري بيندازند، اتفاق عجيبي رخ داد. مجري گفت که هريک از سران کشورها که در روي سن قرار گرفته اند با دست راست خود دست چپ نفر کنار دستي خود را به نشانه دوستي و راحتي بگيرند. اما اين اتفاق ترامپ را دچار مشکل کرد چرا که دستان نفرهاي کنار دستي ترامپ از او دور بودند و خود او هم سردرگم شد.
نخست وزير ويتنام در سمت راست ترامپ بود و رئيس جمهور فيليپين در سمت چپ او ايستاده بود. بلافاصله پس از انتشار اين عکس ها، انبوه پيامهاي توئيتري منتشر شد با اين مضمون که دارند چه غلطي مي کنند؟!
واشنگتن پست نوشت ترامپ در مراسم دست دادن، گيج شد و پوزخند عجيبي بر چهره داشت! اين نوع خنده خاص ترامپ شناخته شده است.
در اين عکس دسته جمعي، نخست وزير روسيه از ترفند جالب توجهي استفاده کرد. او حاضر نشد مانند همه ديگر سران حاضر، دستانش را به صورت ضربدري براي گرفتن دستان نفرات کناري اش قرار بدهد. او با اين حرکتش نشان داد که دست کم يک شب نمي خواهد با آمريکا در مانيل تباني داشته باشد!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، نخست وزیر هند و رییس جمهور قزاقستان در پیام‌هایی جداگانه از طرف خود و مردم کشورهایشان عید سعید فطر را به حجت الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور، دولت و ملت ایران تبریک گفتند و از خداوند متعال برای همه مسلمانان آرزوی بهره‌مندی از برکات این عید بزرگ را مسالت کردند.

کد خبر 6081254

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد