Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از دابوشت؛ متن پیام حجت الاسلام تقی زاده آملی به شرح ذیل است:

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیم

‏وَبَشِّرِالصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَیْهِ رَاجِعون.

خبر دلخراش و تالم انگیز و تکان دهنده زلزله استان کرمانشاه در شامگاه روز یکشنبه که موجب جان باختن تعداد زیادی از هموطنان نازنین و زخمی شدن شمار کثیری از ان عزیزان مان گردیده را شنیده و متالم گردیده ام که قطعا موجب تالم و تاثر همگان گردیده است و قلب ملت شریف آزاده و رهبر عزت افرین مان و نیز قلب قطب عالم امکان امام زمان عج و خانواده گرامی شان را داغدار کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا حقیر فقیر ضمن تسلیت این ضایعه دلخراش به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز و ملت شریف ایران و بالاخص مردم همیشه قهرمان کرمانشاه علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل برای مجروحان و صبر و اجر را برای بازماندگان این عزیزان مسالت دارم و نیز ضمن تجلیل و تقدیر از همه عزیزان که در کمک رسانی این عزیزان بسیج گردیده اند و در ابتدایی ترین ساعات در آنجا حضور یافته که جلوه ویژه آن حضور پاسدران عزیز سپاه و نیروی انتظامی و ارتش و دولت مردان عزیز می باشد که بتوانند ذره ای از تالم بزرگ این عزیزان را کم نمایند و در این هوای سرد سقفی بر سرشان استوار سازند ولی نیاز به بسیج عمومی و عنایت همگان جهت رفع مشکل این عزیزان مصیبت دیده می باشد .

لذا بر خود لازم دیده ام از ملت شریف آزاده دابودشت و دشت سر خواهش نمایم همچنان که در همه صحنه درخشان بوده اید امروز نیز کمک های نقدی و غیر نقدی خود را بواسطه عزیزان مسئول هلال احمر شهرستان آمل به دست آن عزیزان خسارت دیده برسانید امید هست بزودی زود شاهد شفای بیماران حادثه دیده و رفع مشکلات موجود و ایجاد خانه های تخریب شده و زندگی شان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به خیزش بزرگ دانشجویان جهان علیه جنایت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت:  این اتفاق نتیجه استقامت مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: رژیم منحوس صهیونیستی همواره برای به تصویر کشیدن یک چهره متمدن از خود سالهاست هزینه های فراوانی متحمل شده  و بیشترین تمرکز خود را در دانشگاهها معطوف کرده است اما امروز همین اقشار دانشگاهی به مقابله با رفتارهای باطل و خصمانه او پرداخته اند و این بسیار برای صهیونیسم دردناک است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت:  شیعیان پیرو امام صادق (ع) باید غیرت دینی داشته باشند و هر زمان گناهی در جامعه مشاهده شد از خود غیرت نشان دهند.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!