Web Analytics Made Easy - Statcounter

با عملکرد بسیار خوبی که در پرسپولیس و تیم ملی داشته نشان داده که بازیکنی بدون جانشین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال حسینی با عملکرد بسیار خوبی که در پرسپولیس و تیم ملی داشته نشان داده که بازیکنی بدون جانشین است.

صخره لقبی است که هواداران پرسپولیس برای او انتخاب کرده اند و براستی که برازنده و شایسته چنین لقبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان سال نخستی که در پرسپولیس بازی می کرد علی کریمی به خوبی متوجه بزرگی این بازیکن شد و بعد از تعویض شدن در حالیکه چندین بازیکن پرسپولیس باتجربه تر از سید جلال بودند اما جادوگر تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

کریمی به خوب متوجه بزرگی و شخصیت سید جلال شده بود. او همان بازیکنی بود که بعد از مدتها پرسپولیس به او نیاز داشت. سید جلال حسینی با وجود آنکه در پرسپولیس جا افتاده بود اما تصمیم گرفت که راهی لیگ قطر شود و هواداران تیم سرخ پوش را ناراحت کند.

جلال حسینی بعد از یک فصل به فوتبال ایران برگشت و باشگاه پرسپولیس خیلی سریع با او قرارداد امضا کرد اما برانکو لجبازی کرد و او را نخواست تا این لجبازی او یک قهرمانی را از دست پرسپولیس خارج کند.
فصل بعد برانکو به خوبی متوجه اشتباه خود شد و سید جلال را برگرداند تا پرسپولیس با بازیهای درخشان این بازیکن قهرمان شود.

سید جلال حسینی عملکرد درخشانی در پرسپولیس داشته است. او بدون شک کلیدی ترین بازیکن بوده است و مهم تر هر بازیکنی برای تیم برانکو بوده. در هر دیداری که سید جلال نبوده پرسپولیس مشکلات زیادی داشته است و به خاطر همین هم امتیازات حساسی را از دست داده است. با توجه به اینکه این بازیکن به سالهای پایانی فوتبال خود نزدیک شده است هم برانکو و هم کی روش به دنبال کنار گذاشتن این بازیکن از تیم خود هستند.

اما در هر بازی که سید جلال نبوده چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس خط دفاعی خوب ظاهر نشده است و دروازه هر دو تیم باز شده و این به خوبی نشان می دهد که حسینی بازیکنی بدون جانشین هم در پرسپولیس و هم در تیمی ملی است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۲۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال